hrávala som na klavír a flautu... venovala som sa tomu približne 3 hodiny denne... ale potom som mala zlomené zápästie a nezrástlo mi poriadne, mám ho poškodené... takže už hrať nemôžem vôbec :´(
HRam na klavir a gitaru ...Gitaru to som samouk ne nehram na nej kazdy den a klavir teraz cez prazdniny tu pol hodinku denne ale inak cez skolsky rok to bolo aj 90 min...
Ja som chodila 8 rokov na klavír. Každý pracovný deň som na ňom hrávala tú hodinku, cez víkendy menej... Mala som skvelú učiteľku, bavilo ma to, dokázala pre to fakt nadchnúť.Nuž ale potom ju vyhodili, dali mi takú starú ježibabu hnusnú smradľavú škrekľavú slepú, ktorá mi to tak znechitila, že som sa nasrala a viac neukázala...
ach...nabudili ste ma, hadam si idem zahrat...priecna flauta, to je moje, snad raz budem aj proficka kazdy den by som mala take 4 hodky...ale teraz si idem poklopkat po klaviri, to ma vie odreagovat v tomto horucom pekle, ked ani nufak sa mi nesce vystrcit...
inak aj ucim cez skolsky rok flautu, dajte nejaku inspiraciu, co ste mali radi na svojich uciteloch, hm?
ach, ste ma nabudili, idem si zahrat...priecna flauta, to je moje, snad bude zo mna raz aj proficka tri styri hodky by som mala...ale teraz si idem poklopkat po klaviri, ten ma vie odreagovat v tomto horucom peklicku, ked ani nufak sa mi nesce vystrcit...
inak flautu aj ucim cez sk. rok, tak dajte inspiraciu, co sa vam pacilo na vasich uciteloch hudobnej ?
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
39 komentov
ako kedy... 2 - 10h.
malo
a pridávam sa k @22 :/
a 9 rokov som hral na husle, rad by som pokracoval...
a chcem ešte na klavír a bicie
klavir hravam ked je cas tak skoro furt, bicie kazdu chvilu, gitara ked je chut ostatne len na hudobnej cello som len skusil...
@missewo jaaa!
inak aj ucim cez skolsky rok flautu, dajte nejaku inspiraciu, co ste mali radi na svojich uciteloch, hm?