taký ten bežný názor (podľa mňa veľmi ale veľmi obmedzený a konzervatívny - navyše aj z určiteho hladiska vypočítavý) obyčajného slováka ktorý počujem hocikde na pive, od babky, od susedov a podobne ...
1. študujú to čo ich baví a to čomu sa chcú venovať
2. to že nakoniec skončia robiť niečo iné ako to čo plánovali nehovorí nič o samotnom štúdiu ale iba o odhodlaní daného človeka, jeho prioritách a v neposlednom rade aj šťastí alebo okolnostiach v živote ktoré sa občas vyvinú tak ako si to človek nepredstavuje
ja nepoznam rozdiel v uzitocnosti pre spolocnost medzi skladnikom, pravnikom, ucitelom alebo futbalistom, ak kazdy robi to co ma a nezije na ukor nikoho ineho, a o to ide, aby sme boli kazdy ini a aby sme sa doplnali...
co je koho do toho kto co studuje a kde robi...len hlupak pohrda vzdelanim, a je jedno v akom smere resp. v akom zmysle...
- lebo ich to bavi
- nekoncia tak vsetci
- problem je skor, ze skoly by ich mali menej naberat a mat naroky, nie v odbore samotnom vacsinou (niekde trosku aj v odbore)
@hnisavica Vieš ono aj vymeniť plienku posratému dôchodcovi je veda a mnoho ľudí si to musí najprv naštudovať kým to dokáže
Ono napríklad čo je vedecké na programovaní a načo sú na to školy, keď najlepší programátory, ktorých poznám začali samých seba živiť už na strednej a väčśina ľudí čo šutodovalo IT skončili jak dáky auditory v úliku alebo správcovia sietí v nejakej pivnici ? Alebo načo je vysoká škola projektantovy? Jediný projektant z vysokej školy s ktorými som sa za vyše desať rokov ako elektrikár stretol, nebol na úrovni absolventa s mesačnom praxou na menšej zakázke, dokonca ja som ako absolvent dopisoval základné údaje do projektu človeka s vysokou v Žiline zamestnaným v nadnárodnej spoločnosti a to som odborné prechádzal s odretými ušami a na zakázke som bol držaní hlavne pre pc znalosti.
Ako proste to nie je o tom aké odbory sú smiešne lebo po pravde v naších končinách sú smiešne VŠETKY odbory a školy sú tu akoby na točenie peňazí a kvalitný ľudia, ktorý z tadiaľ vychádzajú sa o o svoju úroveň neraz zaslúžili stopercentne sami, čím myslím, že v konečnom dôsledku by vedomosti dosiahli bez akejkoľvek pomoci akurát by ostali bez titulu čo v mnohých oboroch je neprijateľné v dnešnej dobe... Takže neboj aj sociálny pracovník ovláda fyziku, matematiku, chémiu a biológiu a o dosť vedeckejšie ako ich ovláda plno ľudí z technických odborov, hadat sa s tebou čo je vedecké na psychológii, ako proste neznášam psychológov ale to nemení nič na tom že tvoj mozoček je veda a chémia v ňom je neporovnatelne väčšia veda ako napríklad integrovaný obvod a ostatným druhoch oborov si môžeš tiež myslieť svoje ale to nemení nič na tom že keby založím školu hovnológie a budem v nej poctivo učiť študentov, ktorý sa budú chcieť o hovnách so zápalom vzdelávať môžem kľudne vyprodukovať ašpirantov na nobelovku za bilógiu alebo chémiu
Takže keď už si robiť srandu tak to už radšej zo všetkého aj z toho svojho lebo nič tu nie je dokonalé a nie sa tváriť že niečo je nad dačím iným
To nie je o odbore, to je o nízkej úrovni niektorých vysokých škôl a o zvláštnom zvyku že na Slovensku študuje takmer každý čo skončí strednú školu, často len "aby mal titul".
Vyssia ponuka absolventov ako je po nich dopyt môže znamenať jediné problém.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov
1. študujú to čo ich baví a to čomu sa chcú venovať
2. to že nakoniec skončia robiť niečo iné ako to čo plánovali nehovorí nič o samotnom štúdiu ale iba o odhodlaní daného človeka, jeho prioritách a v neposlednom rade aj šťastí alebo okolnostiach v živote ktoré sa občas vyvinú tak ako si to človek nepredstavuje
co je koho do toho kto co studuje a kde robi...len hlupak pohrda vzdelanim, a je jedno v akom smere resp. v akom zmysle...
- nekoncia tak vsetci
- problem je skor, ze skoly by ich mali menej naberat a mat naroky, nie v odbore samotnom vacsinou (niekde trosku aj v odbore)
Ono napríklad čo je vedecké na programovaní a načo sú na to školy, keď najlepší programátory, ktorých poznám začali samých seba živiť už na strednej a väčśina ľudí čo šutodovalo IT skončili jak dáky auditory v úliku alebo správcovia sietí v nejakej pivnici ? Alebo načo je vysoká škola projektantovy? Jediný projektant z vysokej školy s ktorými som sa za vyše desať rokov ako elektrikár stretol, nebol na úrovni absolventa s mesačnom praxou na menšej zakázke, dokonca ja som ako absolvent dopisoval základné údaje do projektu človeka s vysokou v Žiline zamestnaným v nadnárodnej spoločnosti a to som odborné prechádzal s odretými ušami a na zakázke som bol držaní hlavne pre pc znalosti.
Ako proste to nie je o tom aké odbory sú smiešne lebo po pravde v naších končinách sú smiešne VŠETKY odbory a školy sú tu akoby na točenie peňazí a kvalitný ľudia, ktorý z tadiaľ vychádzajú sa o o svoju úroveň neraz zaslúžili stopercentne sami, čím myslím, že v konečnom dôsledku by vedomosti dosiahli bez akejkoľvek pomoci akurát by ostali bez titulu čo v mnohých oboroch je neprijateľné v dnešnej dobe... Takže neboj aj sociálny pracovník ovláda fyziku, matematiku, chémiu a biológiu a o dosť vedeckejšie ako ich ovláda plno ľudí z technických odborov, hadat sa s tebou čo je vedecké na psychológii, ako proste neznášam psychológov ale to nemení nič na tom že tvoj mozoček je veda a chémia v ňom je neporovnatelne väčšia veda ako napríklad integrovaný obvod a ostatným druhoch oborov si môžeš tiež myslieť svoje ale to nemení nič na tom že keby založím školu hovnológie a budem v nej poctivo učiť študentov, ktorý sa budú chcieť o hovnách so zápalom vzdelávať môžem kľudne vyprodukovať ašpirantov na nobelovku za bilógiu alebo chémiu
Takže keď už si robiť srandu tak to už radšej zo všetkého aj z toho svojho lebo nič tu nie je dokonalé a nie sa tváriť že niečo je nad dačím iným
Vyssia ponuka absolventov ako je po nich dopyt môže znamenať jediné problém.