Ahojte! Chcem sa opýtať, hlavne tých, ktorí študujú informatiku na vysokej škole, že či by som to zvládol aj ja. Som na gymnáziu a známky mám väčšinou 2-3 aj z matematiky. Ako vám išla matematika na strednej? A odchádzajú preč z toho odboru?
Bratranko nemal na SŠ matiku a je v druhom ročníku na IT. Keď sa budeš pravidelne učiť, nevidím dôvod aby si to nemal dať. Len si musíš vybrať, buď sa budeš učiť alebo piť. Ale keď chodíš na gymnázium, tak by si mal niečo vedieť.
Skor ide o to či ta to bavi programovat, ja som sa učil dobre na strednej, šiel som na informu na vyšku ale som sam skončil lebo ma to nebavilo a teraz študujem ekonomicky odbor
Ja som mal na gymnáziu dosť veľa matiky, ale za to programovanie mi veľmi nešlo ... ani ma nebavilo ... A šiel som na informatiku na výšku, s matikou som nemal problém, ale viem ža takí učňovkári mali obrovské problémy s matikou :/ A programovanie ma začalo baviť, ak máš myslenie na to tak určite neoľutuješ
@pavolfrtar kasli na znamky ak ta to bavi tak to urcite das, staci sa snazit a makat ja som mala horsie znamky nez ty, ale odkedy do toho pozeram zmenilo sa ti a idem na dost tazky odbor drzim palce....a vobec sa nezaoberaj tym ci to das...keby neskusis tak budes lutovat
@pavolfrtar a ak mas pocit ze ta nevezmu tak si skus napisat scio, napises nad 75 tusim a na stu by ta mali vziat....ak nenapises tak skusis napisat znova dokym nemas tolko kolko treba