poradte nejaký jednoduchý recept pre chudobného študenta z intráku...už ma nebaví si stále robiť hranolky vo fritéze :/....berte na vedomie že tu nemám dokopy nič len jeden hrniec a varič .....čím jednoduchšia príprava a menej surovín tým lepšie
moje lowcosty:
- ovsena kaša (ovsené vločky sa dajú povariť aj samé, ale v mlieku a s cukrom je to chutnejsie. Ak budes robit bez mlieka na slano, mozes to ochutit oprazenou cibulkou a maslom)
- cestoviny (opäť sa dajú jesť aj samé, ale tak so syrom je to lepšie , prípadne s morcadellou)
- krupicova kaša by mohla byť tiež easy
- uvar ryžu, ogriluj na panvici a na masle nejaku zeleninu, hod do toho tu ryžu, na ohni zmes par krat premiesaj a maš PILAF
Nemozem si pomoct, ale tento pristup, ze aaaaach som student, budem 6 dni v tyzdni hladny alebo jest piskoty s kecupo..
Ocenujem, ze sa to snazis zmenit teda.
Nejaky studeny cestovinovy salat? Vydrzi aj 2-3 dni postat v chladnicke. Da sa kupit kopa chutneho kvalitneho mrazeneho jedla, pirohy, ovocne knedle, spenatovy privarok, mexicka panvica atd atd
A privarky zo sosovice/fazule su maximalne nenarocne na cenu a pripravu, mozes do nich vselico pridat a velky hrniec vydrzi na viac dni.
vifonka, toastový chlieb s maslom
ja som jedávala tak že jeden toast za deň
a vifonka každé dva dni
ale to som mala jeblé obdobie
inak ale clekovo, mne bolo fakt fuk čo zjem
ale také že ryža s kukuricou, šalát s párkom, rizoto, cestoviny s omáčkou ktorú sme vyskladali z morcadelly, kečupu a bambina
všetko zješ
alebo sme chodili k vietnamcom na ryžové cestoviny za 2,50 a bolo toho toľko že si jedol aj dva dni
sú sáčkové polievky aleboj cestoviny, ktoré len dáš ho hrnca s vodou a 10 minut povaríš a sú už aj s omačkou
môžeš si uvariť párky a k tomu si dať pečivo... alebo len opražiť mäsko na panvici a k tomu ryža....