@hrt11 práve si sa nominoval za automobilového laika, ďalej nepokračuj
fiat punto druhej generácie je veľmi schopné auto, spoľahlivé..motor 1.2 je osvedčený a má nízku spotrebu
za nevýhodu možno považovať lacné plasty v interiéri a rýchlu stratu hodnoty vozidla
oplatí sa skontrolovať stav výfuku ktorý rýchlo koroduje a potom otáčky na voľnobehu..nesmú kolísať, ak kolíšu tak je problém s riadiacou jednotkou a to sú drahé srandy..
len vystríham potencionálneho zákazníka, punto s jedna dvojkou je všeličo len nie SPORTING
@stodvacinkar ja neviem zatial vsetkych co poznam aj moji kamarati co mali fiat tak sa ich zbavovali preto lebo sa kazili vzdy sa im nieco pokazilo s elektronikou rozne motorceky,cerpadla a take.s mottorom este som este nepocul ze by mal niekto problemy to mas pravdu.
@hrt11 aké mali fiaty? Lebo uznaj že argumentovať 20 ročným unom po x majiteľoch je odveci
ale niečo pravdy je na každých rečiach, na fiatoch zvyknú odísť malé blbosti..nič kvôli čomu by si zostal stáť pri ceste ale je otravné ak ti prestanú ísť elektrické okná a pod.
v každom prípade lepšie snímač na fiate ako váha vzduchu na volkswagne
omg sak fiat je talianske auto tie su zname tym ze sa relativne casto kazia... aj napriklad alfy. Ale zas to tiez zalezi od kusu a nie je to tak strasne ako sa hovori (mam alfu z 2001 a zavaznejsie poruchy zatial nemala, len male somariny ktore nijako neohrozili jazdu a v servise to opravia za 5 min keby chcu
Inak ked sme pri tom tak nie som si isty ci to je aj pripad FIATu ale pozrel by som si to auto a ako sa menia ziarovky, doplna voda do ostrekovaca a podobne somariny pretoze niektore talianske auta to maju riesene strasne blbo... Nie je to zas nemozne ale trochu neprijemne a zdlhave.
@11 na každom modernom aute (od rv 2000 cca) sa ťažko menia žiarovky
kým ja na škodofke vymením žiarovku za pár minút tak s hocktorým moderným autom musíš ísť do servisu...perličkou sú niektoré renaulty pri ktorých sa musí demontovať predný nárazník, neviem čo je na tom pravdy
"omg sak fiat je talianske auto tie su zname tym ze sa relativne casto kazia"
@12 no to je pravda ale aj tak vymena ziarovky a doplnenie "tekutin" do auta by maly byt robene tak aby si to zvladol aj ty za par minut v priapde nudze - zostanes na dialnici atp a ja co mam alfu 147 tak vymena je dost horor ale da sa to, len je to trocha zlozite lebo tam je malo miesta a navyse vodu do ostrekovaca musim davat cez lievik lebo inak by som polial polkou vody motor
jou sak ten mytus stale frci a este dlho bude aj ked to uz nie je celkom pravda (ako som povedal ja som ziadne velke problemy nemal a moje auto nestoji kazdy tyzden v servise
@0 Ako povedal môj spoolužiak: "na parkovisku stálo auto a Punto" Vykašli sa na Punto, radšej si kúp 126-ku za tie peniaze, čo za Punto máš nekonečne imidžové auto do mesta Kam sa na to hrabú Smarty
@17 no ono s tou kvapalinou podla mna nebol zrovna zamer len oni tu nadrzku tak sprosto umiestnili ze s tou velkou 5litrov flasou nedostanes dobre a preto treba pouzit lievik popripade to chce cvik. Inak so zvyskom suhlasim ale myslim, ze aj v dnesnych autach take zakladne veci clovek zvladne spravit pokial chce. Ale je tiez pravda ze dnesne auta uz tazko clovek opravi sam ako napriklad skodu 120 ktoru mali nasi dedkovia.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
19 komentov
Nove ci jazdene? (trapna otazka ale pre istotu)
Ak jazdene, zobrat do servisu na kontrolu aby si vedel ako sa k nemu majitel spraval...
Len tak sa vozit po meste alebo chces dochadzat dlhe vzdialenosti?
fiat punto druhej generácie je veľmi schopné auto, spoľahlivé..motor 1.2 je osvedčený a má nízku spotrebu
za nevýhodu možno považovať lacné plasty v interiéri a rýchlu stratu hodnoty vozidla
oplatí sa skontrolovať stav výfuku ktorý rýchlo koroduje a potom otáčky na voľnobehu..nesmú kolísať, ak kolíšu tak je problém s riadiacou jednotkou a to sú drahé srandy..
len vystríham potencionálneho zákazníka, punto s jedna dvojkou je všeličo len nie SPORTING
ale niečo pravdy je na každých rečiach, na fiatoch zvyknú odísť malé blbosti..nič kvôli čomu by si zostal stáť pri ceste ale je otravné ak ti prestanú ísť elektrické okná a pod.
v každom prípade lepšie snímač na fiate ako váha vzduchu na volkswagne
Inak ked sme pri tom tak nie som si isty ci to je aj pripad FIATu ale pozrel by som si to auto a ako sa menia ziarovky, doplna voda do ostrekovaca a podobne somariny pretoze niektore talianske auta to maju riesene strasne blbo... Nie je to zas nemozne ale trochu neprijemne a zdlhave.
@pawlo ved som hovoril ze je to trapna otazka
kým ja na škodofke vymením žiarovku za pár minút tak s hocktorým moderným autom musíš ísť do servisu...perličkou sú niektoré renaulty pri ktorých sa musí demontovať predný nárazník, neviem čo je na tom pravdy
"omg sak fiat je talianske auto tie su zname tym ze sa relativne casto kazia"
inak mýtus stále nažive, žejo?
jou sak ten mytus stale frci a este dlho bude aj ked to uz nie je celkom pravda (ako som povedal ja som ziadne velke problemy nemal a moje auto nestoji kazdy tyzden v servise
čakám len kedy príde generácia áut čo budú mať zapečatenú kapotu motora..ako na počítači, ak ho otvoríš sám, strácaš záruku