neviem ako ty, ale ja som mala ako dieťa dosť neinformované a uhodené predstavy a sny - chcela som mať obrovský dom so záhradou, 8 detí, nejakú hrozne cool robotu ako trebárs veterinárka alebo rocková hviezda a po ničom z toho s dnešnými skúsenosťami netúžim.
mám taký život, aký som si vysnívala pred troma-štyrma rokmi - mám perspektívnu prácu s flexibilnou pracovnou dobou a možnosťou remote spolupráce, študujem to, v čom vidím zmysel, mám úžasného chlapa, s ktorým som šťastná a s ktorým plánujeme spoločnú budúcnosť, mám čas na seba a svoje koníčky.. na nič z tohoto som ako decko pri predstave ideálneho života asi nemyslela
@thunderstorm@2 no tým dieťaťom, som celkovo nemyslela, len tie úplne detské predstavy, aké majú 5-10 ročné deti, ale kludne aj do osemnástky, lebo aj dovtedy si zo zákona považovaná stále za dieťa a dovtedy som myslela, že človek má už ako-takú reálnu predstavu o svojom živote si myslím, keď už si vyberá a rozhoduje sa o strednej škole a o tom, čo bude v budúcnosti asi robiť, a načo má talent, zručnosti a tak. Aj keď je pravda, že niektorý ludia sú v tomto stratený aj do tridsiatky alebo kludne aj celý život
Ja som najviac hrdý že som školu vyštudoval a métu som dosiahol, len zas všetko má svoj koniec a zas je to nový začiatok s prácou, podľa mňa ešte ťažšou ako celé štúdium - ako vôbec mať dobrú prácu, dobrý kolektív, dobrého vedúceho a bol už konečne spokojný, lebo len z núdze robím a keby som mohol hneď to tam vzdám a hneď idem do lepšej firmy. To je teraz problém číslo 1, ale sú aj ďalšie problémy a je ich povedal by som kopec, že rozhodne sa nenudím a mám čo robiť, aby som nejako vykľučkoval. Uvidíme, ja na ružiach ustlané rozhodne nemám..