Som tretiačka na gympli a práve riešim ´´vážnu´´ životnú krízu ..
Totižto mám viac než pol roka na to,aby som zistila,čo chcem robiť celý život. Vo 4.ročníku sa učíme už len predmety,kt. si sami zvolíme (+sjl,aj,...). Z týchto predmetov potom,pocho
akoze ja som mala vybrate ze idem z psychologie a dejin umenia maturovat(chcem ist skusit na vsmu alebo potom liecebnu pedagogiku) a samozrejme ma teraz zrusili ze toto sa neda takze si bud musim jeden zmenit alebo pridat dalsi... skvele..
joj, moja, nestresuj...aj keby si študovala z toho niečo, neznamená, že to budeš potom celý život robiť, naskytne sa ti toľko možností, radšej si napevno neplánuj ani to právo ani medinu, ale samozrejme záleží aj od istých okolností...najmä povahových, možno si vytrvalejšia pri jednej veci než napríklad ja, lebo ja osobne sa venovať botanike celý život určite nemienim a študujem ju a to hlavne pre to, že nedokážem ostať pri jednej veci dlho, preto možno budem v živote ešte trpieť aj no neviem...ale určite budem šťastnejšia takto, ako byť zašitá v laboratóriu po celý život, fuj fuj fuj...som nestály človek ...myslím, že ak si zodpovedný človek, tak by si mala ísť na medicínu, pretože tam ťa budú možno učiť chémiu ľudskejší učitelia, než sú zrejme na tvojom gymnáziu (ale nechoď na farmáciu)...aj tak v oboch prípadoch máš veľa driľovania, učenia sa kvanta informácií, v medicíne máš potom viac na výber ako v práve, ale to právo by tiež nebolo odveci, mňam, ja som dosť lačná po takomto odbore, ľebo už tri roky sa mučím vedou a chýba mi humanitný predmet, vynahradzujem si to iba knihami a písaním, ako tak prežívam
@3 preco "nechod na farmaciu??" ja som na nej a som spokojna