A ešte by ma zaujímalo, ako to u vás funguje, ak nespravíte skúšku – či si prenášate predmet do ďalšieho semestra alebo rovno ročníka, prípadne či vás nepustia k nejakému predmetu, ktorý naň nadväzuje a podobne...
...dávajú vám aj čierne termíny? Alebo môžete využiť navyše dekanský termín?
máme jeden opravný PLUS možnosť 4 druhých opravných termínov počas celého bakalára (alebo troch počas nadväzujúceho magisterského či 6 počas magisterského, ak sa nemýlim).
zatiaľ som bola len na jednom opravnom počas 4 semestrov, čo študujem.
u nás sa predmety neprenášajú, jednoducho ich opakuješ v danom semestri, v ktorom sa predmet vyučuje. (nepoužíva sa termín prenášanie z toho dôvodu, že u nás nie je úplne pevne stanovené, ktorý predmet máš kedy robiť)
samozrejme, že niektoré predmety sú niektorým prerekvizitou, ale niekedy sa to dá vybaviť nejakou oprávnenou žiadosťou (keď si chceš zapísať predmet, ku ktorému nemáš splnenú prerekvizitu)
Pokial viem, tak u nas sa da povinny predmet prenasat do dalsieho rocnika (nie semestra), ale tam ho uz treba spravit. To, ci nas pripustia k nadvazujucemu predmetu zavisi od toho, ci ma ten buduci predmet prerekvizity. Tie su vyznacene v rocenke Inak a som na Prif UK.
v jednom roku máš tri termíny (1 riadny plus 2 opravné) a v dalšom, ked si predmet prenesieš, už len dva...čiže môžeš ísť na skúšku z jedného predemtu prakticky 5krát...kto už to ani tak nespraví...
riadny termín a dva opravné, prenesenie predmetu do ďalšieho roku, opäť riadny a dva opravné, potom vyhadzov
nadväznosť samozrejme funguje (aj keď ževraj by už nemala), prenášať sa dá hocikoľko predmetov, treba však za rok nazbierať 30 kreditov zo 60 pre postup do ďalšieho ročníka
Riadne by to malo byť 1 riadny a 2 opravné no dozvedel som sa že určitý experti/expertky boli aj 5krát ba aj viac krát na opravných termínoch myslím v jednom semestri.