Zdravim. Potreboval by som zhodnotit moju novu stranku. Robil som ju sice podla free templates, lebo som obycajny amater samouk, ale mam tam dost vela zmien a stale na nej pracujem a vylepsujem co sa da. Stranka je venovana liecivej rastline aloe vera.
podľa mňa, je celkom fajn, akurát mi tam vadí to modré písmo, ja by som dala určite zelené, k tématike, keďže to má byť o Aloe a k tomu tam máš zelený obrázok...
no ja nie som odbornik takze iba takto...stranka pekna, mozno by som si stranku o vyzive nepredstavila ciernu ale neposobi to nejak moc tmav len ten velky obrazok aloe mi tam trochu vadi. dala by som ho hore k nadpisu. to by ale asi bolo treba vytvorit vlastnorucne
zišlo by sa zmenšiť ten obrázok tak, aby bol zarovnaný podľa toho vyhľadávača vedľa (a ja by som si asi vybrala nejaký iný, ale to som ja), inak myslím, že je to dostatočne esteticky plauzibilné, ako by povedal náš docent učiaci Webovskú grafiku
Povodne som zacal so zelenym pismom, ale bolo to cele velmi fadne, bez zivota, aspon mne sa to tak javilo, pretyo som pristupil k modrej farbe na linky aby to trochu ozivilo
Nazov stranky som sa snazil vytvorit tak aby zohladnoval aj keywords, aby som sa prisposobil konkurencii, aby som neporusil autorske prava firmy, s ktoru spolupracujem a co najviac vyhovel SEO, svetovym vyhladavacom, aby bola lahko zapamatovatelna a co najjednoduchsia. Bohuzial vela moznosti som uz nemal, domeny na tuto temu su uz takmer vycerpane.
@Singleshooter ked sme pri tom preco pouzivas tag font? Kod ma privela chyb co moze trosku uskodit.
V podstate sa mi zda, ze tato stranka je velmi dobre spravena. Jak SEO, tak informacne. Mas vela obsahu co je dobre, dodrzujes standarty, grafika je primitivna a to je ocarujuce. Vidno, ze sa viac sustredis na obsah ako na grafiku. Odkazova stava je fajn si myslim.
Tento web ma zelenu a myslim, ze je zatial naj co som tu za poslednu dobu videl. Vies co robis a vies ako nato, len to stoji zrejme vela casu, ale cas su peniaze, ze?