Ako ste ju riešili/riešite? Som v situácii, keď ma tlačia termíny, a čím viac ma tlačia, tým menej viem písať... Aj psychika ma skúša a tým pádom u mňa nastupuje strašná prokrastinácia
no mne pomohlo sa len nakopnut. nic ine mi nepomohlo proste som sa do toho dal. a to som tusim zacal pisat az niekedy v marci. sice ma zjebala skolitelka niekolkokrat ale dal som to tusim na nejake B
@chlorofyl hm, ja som začala už v decembri, ale to som asi mesiac len zháňala informácie, zdroje a tak, a až teraz som dokončila prvu kapitolu.. najradšej by som mala celu prácu napísanú už na začiatku marca, nech mám čas navyše Ale teda ďakujem za upokojenie
@chlorofyl študujem etiku.. akože áno, odbor nie je najťažší, aj ma to všetko baví, aj píšem o tom, o čom písať chcem a baví ma to, len mám taký vnútorný problém, že keď som do niečoho tlačená či už niekým alebo časom, kolabujem
ale ja som dva mesiace pred odovzdanim bola na tom tak, ze som nemala schvalenu este ani prvu kapitolu a ratala som s tym, ze budem kvoli diplomke opakovat rocnik to das, neboj
@kakofonicka no dúúfam, ďakujem! Zajtra mám konzultáciu a v prvej kapitole podľa mňa nemám dostatočne veľa strán, ale tak, snáď sa to nejak doklepe do úspešného konca a to som chcela, že v živote napíšem knihu niekedy.. aj keď, tam by ma nikto netlačil
mne pomohol denný režim, každý deň som sa normálne zobudila, išla som do mesta, kúpila som si kávu a šla som písať. a hlavne som nepísala postupne od prvej kapitoly, ale od toho, čo sa mi dalo najlepšie písať v ten moment. a dala som celú prácu za mesiac na A, ale ja som idiot, lebo ja som to písala na dvanástky denne od 10 do 10 ale išlo to, najviac mi k tomu pomohlo fakt to že som každé ráno išla niekam preč to písať (do školy, do knižnice, do kanclu), lebo ja doma nenapíšem nič