chcela by som sa poradit ak sa tu naajdu nejaky hraaci , ktory maju skusenosti s urcitymi znackami a hlavne v primeranej cenovej kategorii studenta do 60 ecok ci je lepsie kupit LANIKAI ULU 21 alebo OHANA SK-10S, stoja priblizne rovnako okolo 50 eur
@mielikki Ale trochu nesprávnym spôsobom, že . Veď ja nie som odborník O_o - ja som práve len ten prvý prípad z menovaného v @1 , čiže.. trochu problém, asi .
Inaaak, dnes sa mi o Tebe snívalo O_o. Sme boli akože na nejakom súkromnom, menšom Birdz stretku a som sa na Teba pomaly neodvážila prehovoriť, ani som nevedela celkom presne, že či to si Ty, ale potom som povedala: "Mielikki? Máš super vlasy" alebo tak niečo . Proste.. čo iné by sa dalo očakávať? A poďakovala si mi .
Ale to si nemala až také červené vlasy . Boli viac do oranžova, čo ma celkom prekvapilo. A dobre dlhé .
@danipo Z ponúkaného výberu vyššie uvedeného by som brala skôr OHANA SK-10S, ale nedokážem Ti vôbec povedať, prečo - len mám z neho lepší pocit, tak subjektívne, intuitívne .
@flussica neukazuje mi tu ten komentár, čo mi svieti naboku, ale... prečo desivý?
a oranžové? aj by som ti povedala, ktorá verzia je bližšia skutočnosti, ale sama tú farbu neviem nazvať (a... ak dlhšie ako hustejšie, než mám (to druhé je ľahké splniť tak sa chcem vidieť v tvojom sne
@mielikki Neviem, ale proste.. som sa na TO zobudila asi o pol piatej nad ránom a už som úplne nemohla zaspať !
A OK, dnes večer Ťa teda pozývam do svojho sna znovu, tak okolo tej štvrtej som v tej správnej rem-fáze, ale mi sľúb, že ma nezobudíš tentokrát skôr, než o šiestej, j?
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
15 komentov
(a minule som kdesi v meste videla slovo ukulele a v okamihu si na teba spomenula