Asi druhy. Ale inak som si gympel uzivala, a rada by som sa tam vratila A co sa tyka stvrteho rocnika, tak ten bol uplne najlepsi. Neucila som sa tam skoro vobec, a vacsinu predmetov som si tam vybrala ja.
ja na to ani neviem odpovedať, lebo som tak divne popreskakovala ročníky na gympli, som si až teraz uvedomila ale štvrtý bol najlepší, lebo som nemusela mať matiku, chémiu a fyziku
najťaží bol určite druhý a zatiaľ je štvrtý ťažký iba v tom, že si máme dosť na prd učiteľov na maturitných predmetov, čiže všetko sa musím učiť odinakadiaľ a ptm ešte hádky okolo stužkovej ale inak je super a potom ešte to stávanie na nulté hodiny
podľa mňa tretí - mal som najviac hodín do týždňa (36) a mal som aj veľa predmetov, ktoré ma nebavili, ale musel som sa ich učiť a mal som aj semináre...
Najtazsi bol asi druhy, ale teraz treti je pre mna tak celkovo najhorsi, kedze mame navyse nove predmety, ktore ma absolutne nezaujimaju a aj ked ziaden predmet nie je narocnejsi ako bol v predchadzajucich rocnikoch, je toho vsade hrozne vela (aj ked vraj to je tym, ze sme na osemrocnom a ideme este po starom, terajsi normalni tretiaci maju uplne ine plany)
štvrtý a tretí som ležala hore pičou a užívala života, lebo som si nenavolila humanitné predmety, na ktoré som sa musela štyrikrát do týždňa učiť haldy mechanických informácií.
urcite druhy, ale moze to byt sposobene u mna tym ze som prestupovala z 8rocnej ulievarne na 4rocne normalne do druheho rocnika a bol to sok kazdopadne som sa za 3. a 4. rocnik ucila dokopy asi dve hodiny
podľa mňa to je dosť rozdielne
prvý je ťažký, lebo si zvykáš, že máš poznámky na viac ako jednu A5
druhý, lebo máš milión učenia
tretí, lebo máš možno menej učenia, ale ťažšie učivo + stres od učiteľov kvôli maturite
a štvrtý, no, maturita, to je samo o sebe osobitná kapitola, ale každý rok vyvažujú pozitívne veci a na maturitný sa teším :letim:
@dandybrendy nesúhlasím s tvojím názorom
poznám ľudí, ktorých na moju školu nezobrali vrátane spolužiačky zo základky, ktorá sa neučila zle
takisto aj s tou kvantitou... podľa mňa kvalita výučby hlavne závisí od profesora/ky ... ten určuje koľko vyžaduje a keď vyžaduje viacej, tak sú žiaci nútení sa aj viacej učiť... my nehovor, že ak by mali všetci gymnazisti rovnaký počet vyučovacích hodín, tak by mali aj rovnaké vedomosti....
pozri si výsledkovky matematických a fyzikálnych olympiád (neviem ako je to v ostatných predmetových olympiádach) a korenšpondenčných seminárov... myslíš si, že opakovanie sa tých istých škôl (GJH, Gamča, Špdmag za BA, Poštová za KE, Varšavská za ZA) je spôsobené tým, že tam majú väčšiu dotáciu hodín?
@vlado905 vieš, tvoja škola a tvoj ročník, ale pozri sa na terajších prvákov, aké sú tam kritériá... vtedy to bolo inak, dnes je to inak... a hlavne je podľa mňa zbytočne veľa škôl a silou mocou chcú naplniť triedy...
To, že majú ľudia rovnaké alebo aspoň podobné vedomosti s rovnnakým počtom hodín som nikdy nepovedala, pretože áno, závisí to aj od profesora, ale aj od samotného žiaka- ako rýchlo sa naučí, chápe a čo ho naučila základka.
pre mňa bol najťažší tretí (septima), ale myslím si, že je to tým, že som prestúpila na druhú, ťažšiu školu. a štvrtý bol v pohode, ja som si nikdy nezakladala na známkach, takže som ho proste dáko prešla a bolo... no podľa mňa to záleží od teba, kam chceš ísť na VŠ - tí, čo chceli ísť na lepšie školy museli v maturitnom fakt makať...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
35 komentov
štvrtý a tretí som ležala hore pičou a užívala života, lebo som si nenavolila humanitné predmety, na ktoré som sa musela štyrikrát do týždňa učiť haldy mechanických informácií.
prvý je ťažký, lebo si zvykáš, že máš poznámky na viac ako jednu A5
druhý, lebo máš milión učenia
tretí, lebo máš možno menej učenia, ale ťažšie učivo + stres od učiteľov kvôli maturite
a štvrtý, no, maturita, to je samo o sebe osobitná kapitola, ale každý rok vyvažujú pozitívne veci a na maturitný sa teším :letim:
@zelinka ja asi skočím z mosta, ak toho bude ešte viac
poznám ľudí, ktorých na moju školu nezobrali vrátane spolužiačky zo základky, ktorá sa neučila zle
takisto aj s tou kvantitou... podľa mňa kvalita výučby hlavne závisí od profesora/ky ... ten určuje koľko vyžaduje a keď vyžaduje viacej, tak sú žiaci nútení sa aj viacej učiť... my nehovor, že ak by mali všetci gymnazisti rovnaký počet vyučovacích hodín, tak by mali aj rovnaké vedomosti....
pozri si výsledkovky matematických a fyzikálnych olympiád (neviem ako je to v ostatných predmetových olympiádach) a korenšpondenčných seminárov... myslíš si, že opakovanie sa tých istých škôl (GJH, Gamča, Špdmag za BA, Poštová za KE, Varšavská za ZA) je spôsobené tým, že tam majú väčšiu dotáciu hodín?
To, že majú ľudia rovnaké alebo aspoň podobné vedomosti s rovnnakým počtom hodín som nikdy nepovedala, pretože áno, závisí to aj od profesora, ale aj od samotného žiaka- ako rýchlo sa naučí, chápe a čo ho naučila základka.