Blížia sa Vianoce a rodičia zisťujú, čo by som chcela. Tak reku chcela by som španielku. Oni mi zas povedali, že dobre. Vyber si. My ju zaplatíme. LENŽE ja neviem akú si mám vybrať, som začiatočník. Totálny. Takže keby ste poradili akú, a či je lepšie kup
no vyber si taku co ma aj nylonove struny pretoze su take s ocelovymi ale nylonove budu pre zaciatocnikov lepsie... ja hrajem na gitare rok a nasi mi kupili tiez spanielku ktora ma 3 struny nylonove a 3 ocelove ci jake... nylonove su dobre pretoze ta z nich budu menej boliet bruska prstov...
určite keď ideš kupovať gitaru, najprv si ju vyskúšaj, i keď si začiatočník, totálny Keď španielka, tak tá má nylonové struny, milujem ten zvuk, je to proste klasika. Struny sú ďalej od seba, lahšie sa naučíš vybrnkávať. Tiež ak chceš nejakú kvalitku a nie šajs za 50 eur, tak kvalitná španielka... čo ja viem... asi od 200 eur.
odporucam radsej kupit v hudombinach ...tam si spanielky aspon mozes vyskusat ... ak si zaciatocnik cez net nekupuj .... moze ta napr, sklamat zvuk a tak podobne. Ja mam spanielku z kovovymi strunami a podla mna maju ostrejsi zvuk ako nylonove... ale z mojej skusenosti plati
hra trsatkom => kovove struny
hra prstami => nylonove struny
cez net kupuj jedine ked uz presne vies aku gitaru chces, aky ma zvuk,, a hladas uz len najlepsiu cenu.
Ak si zaciatocnik postaci ti aj spanielka z tesca .... ta ma dobry pomer cena/vykon a ked sa naucis trocha viac o gitarach mmozes si za usetrene prachy kupit nieco lepsie
Urcite nie cez net, treba sa dogulat do obchodu, vyskusat. V dobrom obchode dokonca vedia aj dobre poradit a nie vzdy to musi byt priamo predavajuci personal.
cez net to není dobre kupovať a ja by som bol predsa len za medenno olovnate struny pretože sa ti nešmykaju z prstov ,lepšie sa držia ako nylonové a prsty rýchlejšie stvrdnú
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.