Prosím vás pomohli by ste mi ? máme v nemčine odpísať listom na tento list ... máme tam dať ešte radu a také .. no samozrejme niečo také nie až veľmi zložité
Liebe Lisa ,
vielen Dank für Deine Karte. Endlich lässt Du mal vvieder
musel by som z nedele na pondelok skokotnieť na plnej čiare aby som dilinovi lenivému ktorý v živote dosiahne piču pretože sa spolieha že niekto iný zaňho spraví robotu pomáhal s úlohou
dein Problem mit dem Lehrer verstehe ich gut, weil mein Physiklehrer auch ein grosser Idiot war. Es tut mir leid, aber dieses Problem kannst du nur mit der Spickzettelbenutzung bei dem Testschreiben losen. Bei mir war es auch so. Als ich in deinem Alter war, benutzte man nur die Spickzettel und bei der Antwort versuchten alle meine Mitschuler mir zu beraten. Ich empfehle dir entweder lernen zu beginnen oder mehr schwindeln.
Deine liebe Lisa.
nieco taketo by to mohlo byt tiez som nedavala umlauty, tak si ich dopis
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
10 komentov
musel by som z nedele na pondelok skokotnieť na plnej čiare aby som dilinovi lenivému ktorý v živote dosiahne piču pretože sa spolieha že niekto iný zaňho spraví robotu pomáhal s úlohou
čiže @2
Huhnersuppe mit Nudeln. Zubereitung: Beutelinhalt in 1 liter kochendes Wasser einruhren. 5 min. leicht kochen lassen und gelegentlich umruhren.
Deine Lisa.
prepáč je to bez toho u s bodkami, neviem to nájsť na klávesnici
Eins Zwei Polizei,
Drei Vier Grenadier,
Funf Sechs Alte Hex,
Sieben Acht Gute Nacht,
Ja Ja Ja Was ist los? Was ist das?
Tschüs, Lisa
"V Bratislave sú lepšie školy."
"V budúcnosti sa chcem z Malaciek odsťahovať."
Trápil som s tým kamarátky, preložili toho fakt veľa, len už na to nemali nervy a toto preložiť nestihli
du fickst
er fickt
wir alle ficken auf dich
Liebe Lena,
dein Problem mit dem Lehrer verstehe ich gut, weil mein Physiklehrer auch ein grosser Idiot war. Es tut mir leid, aber dieses Problem kannst du nur mit der Spickzettelbenutzung bei dem Testschreiben losen. Bei mir war es auch so. Als ich in deinem Alter war, benutzte man nur die Spickzettel und bei der Antwort versuchten alle meine Mitschuler mir zu beraten. Ich empfehle dir entweder lernen zu beginnen oder mehr schwindeln.
Deine liebe Lisa.
nieco taketo by to mohlo byt tiez som nedavala umlauty, tak si ich dopis
@koprdil
In Bratislava gibt es bessere Schulen. (In Bratislava sind bessere Schulen.)
In der Zukunft will ich aus Malacky wegziehen. ale ja by som dala ze: In der Zukunft will ich in Malacky nicht mehr wohnen (leben).