Tento rok maturujem a chcela by som si dat prihlasku na Masmedialnu komunikaciu do Trnavy......... kto mi vie nieco o tejto skole prezradit? skusky? studium? diki
xiublabla...a co ako masmedialna komunikacia sa neda vyuzit??? ja si totiz myslim opak, a zakladatelke odporucam masmedia, v ktorom meste to ti uz neporadim, ale ak mas vztah k tomuto, tak sa nedaj odradit recami
ta uroven celeho toho odboru a celkove UCM je uboha...preto som na skolev anglicku, kde mam cisto marketing a public relations na BA a neskor MBA z jedneho alebo druheho
Co sa tyka masmedialky v trnave, nemam sice osobnu skusenost, no z toho, co som pocul, aj od ludi, co tam studuju, nemam o nej vysoku mienku. Co sa tyka novej fakulty masmedii na BVSP (myslim, ze tu spominal Mailos), zatial o nej vela neviem, ale prodekanka je doc. Hradiska, o ktorej si myslim, ze je jedna z najlepsich vysokoskolskych pedagogov na Slovensku, takze ista zaruka kvality to je.
Prijimacky na FMK nie su take tazke, ak vies dobre jazyk (ci uz anglicky alebo nemecky) a mas aky taky prehlad o aktualnom diani, ci nejake zaklady z historie a umenia (slovenske dejiny, slavni umelci). Ja som robila tento rok, prijali ma, ale sla som do Presova. Velmi zly dojem na mna urobilo nielen mesto ale najma ti ludia v komisii, neskutocne namysleni a naduti, lebo oni su ucitelia s TITULOM, panecky, to je ohurujuce fakt... Hnusni boli odkedy sme tam do zasadacky strcili nos, takze ma poriadne odradili. Ale aj ludia okolo, ktori tiez robili testy... Dufam, ze sa teraz nikoho nedotknem, ale vsetci tam drzali jazyk za zubami a tvarili sa rovnako naduto ako ti v komisii... Takych ludi ja nemam v laske, takze radsej som si vybrala Presov