Je to už polrok, čo som študentom vysokej školy a je to už polrok, čo počúvam, že som rozmaznaná, lebo dostávam mesačne 150€ študujem v inom meste, mám bežné výdavky (bývanie, jedlo, mesačník) no vraj mám peňazí nadmieru a každý určite dostáva menej.
u mňa je to tiež tak nejak...tých 130-150...intrák ma stojí nejak 45 eur mesačne,slopať nechodím často, sladkosti a pizze si nezvyknem kupovať, čiže sa viem udržať v tej hladine
nedostavam presnu sumu, ale tak bezne vydavky (byvanie, cestovne, jedlo) okolo tych 170eur na mesiac, ja si furt pisem kadejake zoznamy čo budem jest a tak nehrozí ze si nakupim sprostosti, kupujem len to potrebne.
ja mám 25€ na týždeň(teda stovku mesačne), intrák mi platili naši a na konci týždňa som hocikedy nemala ani na pivo, ja som jednoducho polovicu peňazí prežrala... (rozmýšľam, že poprosím o mierny nárast na 30€).
a podľa mňa nie si rozmaznaná, akurát sa asi neuskromňuješ a preto ti to vychádza na tých 150€
tak...ja mávam cca 300. lenže z toho polovicu dám len na nájom. aalé darí sa mi šetriť dosť poslednou dobou takže ich nevyužívam celé. v prváku som mala tak cca jak ty 150 a v pohode myslím... určite sú ludia čo žijú z viac,ale aj omnoho omnoho menej...
neviem.
keď som začala študovať na vš tak mi naši zriadili účet, kde mi dali určitú sumu peňazí a teraz mi každý mesiac posielajú 100. a vždy keď idem z domu tak mi mama dá ešte 20 do ruky.
a vlastne ten účet mám na štúdium a vyberám a míňam koľko potrebujem takže neviem, ako som na tom mesačne lebo výpisy si radšej nepozerám
hej som rozmaznané decko, ktorému rodičia dávajú peniaze.
taketo vydavky keby som mal aj ja tak si zijem s tym mojim platom ako krat inak som bol pol roka na internatnej priprave.. vsetko platil zamestnavatel a k tomu som dostal este aj mesacnu mzdu neprezradim kolko
Intrák zvykol stáť okolo 60 + električenka niečo vyše 10/mesiac + 5E na jedlo a bežné výdavky za každý deň, čo som mimo domu, tj. väčšinou to asi bolo o niečo viac ako 150 ...