@unwritten a nielen to.. aj smutný aj naštvaný som.. zomrela mi veľmi blízka osoba a ten pocit keď si uvedomím že som toho človeka mohol zachrániť.. prvý deň to bol asi aj samovražedný pocit
@unwritten čo sa ondieš, som unavený, boli ma ruky, chrbát, náladu mám pocuchanú z práce, benzínu v aute málo, motorka zajebaná snehom, na náhradné diely lúve niet, o chvíľku narodky, chystať oslavu treba a ja sa cítim pične...
pične, lebo som dojebaný jak cigánska hračka nič sa mi nechce a pri predstave priebehu najbližšieho týždňa by som najradšej nevystrčil hlavu spod periny...
@unwritten nebolo by to prvý krát, aj ja som bol študent neboooj
Ja som praktizoval aj také, že dať si od večera do ráno maratón učenia sa, potom ráno skúška, poobede si zdriemnäť a zas maratón a skúška a tak týždeň dookola-
Po týždni skúšky porobené na riadny termín a bol koniec skúškového.
@unwritten preto som robil skúšky tak, ako som robil, lebo celé skúškové som cestoval. Brigádoval som ako sťahovák, špeditér, alebo vodič mikrobusu.
Jeden deň vyniesť sedačku na siedme poschodie ručne, druhý deň do Týnce odviezť skrutky, tretí deň domov, štvrtý deň odviezť ženy na paradajky do talianska a siedmy som bol zas doma...
Raz mi tak volali zo študijneho, že či mienim poctiť návštevou aj školu a veľmi rýchlo pochopili, keď som odvrkol "Som v Tarife a pozerám na Gibraltár- a vôbec nemám záujem vracať sa"
...možno aj preto som robil 2. ročník 2X
@unwritten už je to raz tak... sedieť na streche dodávky y sledovať západ slnka nad Gibraltárom môžem možno raz, dvakrát za život... na techniku môžem chodiť denne, školu mám doslova za rohom.
Uznaj sama, bol by som debil, keby som tvrdil niečo iné...
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
115 komentov
tatuško...vysvetli dcéruške ako to je?