Základ je zaradiť neutrál radiaca páka nohou preradíš úplne nadol čiže na stupen 1 jemne podvihneš páku nahor mal by skočiť Neutral zistíš to tak že zadné koleso sa točí bez odporu....... možeš naštartovať asi máš el. štarter alebo nakopnúť ak máš prísun paliva ....teraz zatlač spojku zarať jednotku stlačením riadiacej páky nadol pomaly púštaj spojku a pridávaj jemne plyn za zaradenie vyšších rýchlostí musíš stlačiť spojku a radiť smerom na hor.Ked chceš zastať brzdi nohou = zadne koleso zatlač spojku nohy dole a dobrzdi prednou brzdou..zarad neutral alebo hned vypni motor ale musíš držať spojku...
(hádam som pomohol)
Ale odporúčam mať pri sebe niekoho skúseného aby si predyšiel zraneniam...
@unforgivenindependent chlapče môj zlatý,zájdi si do autoškoly a tam ti ten milý ujo vysvetlí,že nemáš jazdiť ani na ÚČELOVÝCH KOMUNIKÁCIÁCH(=poľné cesty) ak nemáš vodičák(a ak máš v pláne si ho v 17tke robiť tak ti to ani neodporúčam-pretože ak ťa tam načapú policajti,tak ti to môžu dať do záznamu a dať ti podmienku)
@unforgivenindependent tak ti poviem milý zlatý.... stlač a drž spojku (ľavá ruka), otoč kľúčom, malo by ti svietiť zelené svetielko, keď nie tak ľavý pedál daj do stredu, potom naštartuj, stlač ľavý pedál dole (dáš jednotu) a troška daj otáčky a pomaly púšťaj spojku. A rob "kolečka" na dvore a nikde inde. Celý mesiac kým sa nenaučíš nakláňať o otáčať. Pri zastavení spojka predná brzda (na nožnú máš ešte kopu času) a ľavý pedál do prostred, kým nesvieti zelená, až potom pusti spojku.
A potom choď do autoškoly a neopováž sa skôr výjsť na cestu, lebo budeš v správach a dead
Diki za rady už som šiel svoju prvu jazdu prvýkrát mi to šlo hroznedal som do jednotky a stale mi ta spojka uklzla fest rychlo som ju pustil ale potom som sa dal do toho a išiel som na trojke ani neviem ako ale šlapalo to bezpečne som išiel aj keby som spadol nič by sa mi orzne nestalo ibaže stale neviem kedy preradiť na vyšší stupeň a kedy podradiť
musíš vycítiť, ale tak 20 dvojka, 30 trojka, 40 štvorka, 50 päťka
otáčky drž na začiatku tak 4-5000, na super jazdu je tak optimum 7000
vždy pred preradením hore poriadne rozbehni, keď presiahneš rýchlosť na preradenie potom pusť plyn a zároveň stlač spojku a vtedy preraď... a dole keď už máš požadovanú rýchlosť alebo cítiš že neťahá, pusť plyn+stlač spojku, a preraď
a hlavne O P A T R N E do tých 40 - 50 lebo to neuriadiš, a ver mi, uč sa hlavne to nakláňanie na jednotke a otočenie stroja na šírku cesty, lebo prvú zákrutu skončíš v strome
@unforgivenindependent super tak tak, pred zákrutou spomaliť, teraz na začiatku ich choď bez plynu, aby si náhodou v polke nevyletel... pozor na štrk, na ňom nesmieš otáčať ani brzdiť... stačí ti predná, zadná ti pôjde do šmyku a stočí ťa, až keď budeš mať najazdených 1000km tak potom môžeš skúšať, hlavne pomaly, rýchlosť je pre idiotov.... a dávaj si tiež veľký pozor na obrubníky.... istá smrť
no hej, treba silu keď ťaháš hore... musí zaklapnúť... inak topánky s hrubou podrážkou a rozbeh vždy s oboma nohami na zemi...
a dole vždy len o jednu rýchlosť, treba vedieť predvídať, motorka nie je auto
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
17 komentov
vybral si si na to najlepsi portal
Základ je zaradiť neutrál radiaca páka nohou preradíš úplne nadol čiže na stupen 1 jemne podvihneš páku nahor mal by skočiť Neutral zistíš to tak že zadné koleso sa točí bez odporu....... možeš naštartovať asi máš el. štarter alebo nakopnúť ak máš prísun paliva ....teraz zatlač spojku zarať jednotku stlačením riadiacej páky nadol pomaly púštaj spojku a pridávaj jemne plyn za zaradenie vyšších rýchlostí musíš stlačiť spojku a radiť smerom na hor.Ked chceš zastať brzdi nohou = zadne koleso zatlač spojku nohy dole a dobrzdi prednou brzdou..zarad neutral alebo hned vypni motor ale musíš držať spojku...
(hádam som pomohol)
Ale odporúčam mať pri sebe niekoho skúseného aby si predyšiel zraneniam...
ako opravím chyby či už sa to opravovať nedá? V tom prípade sa Ospravedlňujem .
A potom choď do autoškoly a neopováž sa skôr výjsť na cestu, lebo budeš v správach a dead
@leginacka
Diki za rady už som šiel svoju prvu jazdu prvýkrát mi to šlo hroznedal som do jednotky a stale mi ta spojka uklzla fest rychlo som ju pustil ale potom som sa dal do toho a išiel som na trojke ani neviem ako ale šlapalo to bezpečne som išiel aj keby som spadol nič by sa mi orzne nestalo ibaže stale neviem kedy preradiť na vyšší stupeň a kedy podradiť
musíš vycítiť, ale tak 20 dvojka, 30 trojka, 40 štvorka, 50 päťka
otáčky drž na začiatku tak 4-5000, na super jazdu je tak optimum 7000
vždy pred preradením hore poriadne rozbehni, keď presiahneš rýchlosť na preradenie potom pusť plyn a zároveň stlač spojku a vtedy preraď... a dole keď už máš požadovanú rýchlosť alebo cítiš že neťahá, pusť plyn+stlač spojku, a preraď
a hlavne O P A T R N E do tých 40 - 50 lebo to neuriadiš, a ver mi, uč sa hlavne to nakláňanie na jednotke a otočenie stroja na šírku cesty, lebo prvú zákrutu skončíš v strome
Dakujem dost si mi pomohla už mi to celkom ide tak od ruky otáčky dávam na 60000
Išiel som už aj na 5ke zákruty som vybočil zatial všetk stále som pustil plyn a pomalyčky som to vybočil a šlo to celkom good som velmi rád
Aj ked ešte trochu dosť pomaly prepradzujem rýchlosť ale ide to
Niekedy namiesto dvojky dám neutral ale dufam že mi to rýchlo padne do nohy a brzdím zatial prednou brzdou
no hej, treba silu keď ťaháš hore... musí zaklapnúť... inak topánky s hrubou podrážkou a rozbeh vždy s oboma nohami na zemi...
a dole vždy len o jednu rýchlosť, treba vedieť predvídať, motorka nie je auto