Neuraz sa, ale to je fakt divné, študovať slovenčinu v Česku ... Naozaj radšej Nitra alebo iné slovenské mesto Tu to podľa stránky školy študuje až jeden človek, pokiaľ viem... Anglinu na MUNI študujem. OK, len je to filológia, čiže nečakaj nič praktické. Strašne sa tam analyzuje literatúra a berie sa teória jazyka a podobne... Nie úplne, čo som čakala, ale zas, väčšinou sú to veci, ktoré ťa bavia, to rozhodne Čiže v podstate dobré. A je tu veľmi veľa native vyučujúcich, čo je fakt plus.
vďaka za odpovede, podľa všetkého to vyzerá, že sa Slovenská jazyk na MUNI v roku 2012/2013 ani otvárať nebude Neuvádzajú ho totiž v prihláške vo výbere predmetov.
@ladyfox Nitra sa mi pozdáva, no človek nikdy neodhadne, či sa zmestí do požadovaného priemeru resp. aká bude konkurencia, keďže škola nevyžaduje príjimacie skúšky a berú podľa študijných výsledok na strednej škole. Hoci veľa ľudí i tu na birdz-i uvádza, že neskôr nie je problém dostať sa na odvolania.
@inkheart Nemám sa prečo uraziť:o) Nad ČR som uvažovala z dvoch dôvodov - 1. prestížnosť Masarykovej univerzity 2. rok som v Brne už študovala, takže tam mám i známych a nešla by som úplne do cudzieho prostredia. Ale ako uvádzam vyššie, slovenský jazyk sa zrejme pre ďalší školský rok otvárať nebude.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
8 komentov
nikde nie je lepšia
To je ako keby sa chcem ist stahovat do Svajciarska alebo do Somalska.
vďaka za odpovede, podľa všetkého to vyzerá, že sa Slovenská jazyk na MUNI v roku 2012/2013 ani otvárať nebude Neuvádzajú ho totiž v prihláške vo výbere predmetov.