Myslím že ak je chlapec dosť zaľúbený začne mať romantické predstavy, ale keď si už zoberieme teórie Zigmunda Freuda nakoniec za všetkým je sex. A je to pravda, všetky činnosti ktoré vykonávame, to že dvoríme (trebárs aj romanticky) že študujeme postupujeme v kariere, obliekame sa podľa módy atď. To všetko robíme len za účelom prežitia a rozmnožovania sa. Ale tieto moje slová neberte vážne už mi drbe z matiky, pretože budem mať zápočtovku. A zo všetkého už robím analízu
PS: Ale ja ako dobre viem dievčatá sú často nadržanejšie ako chlapci, len to nedávajú tak na javo. Ale pri dĺhom intímnejšom rozhovore s nejakým dievčaťom som totálne v šoku čo mi všetko o svojích predstavách povie....
Dievcata..... Aj chlapci dokazu byt romanticky bez toho aby im islo len o sex a z vlastnej skusenosti viem ze dievcata tuzia po sexe viac ako chlapci len to proste nedavate tak najavo...Teraz si urcite kazda baba co to cita povie ze je to blbost no je to tak a mozete sa hadat kolko len chcete......ja si za svojim tvrdenim stojim...
sak si tu nebudeme hovorit, ze jednemu pohlaviu ide iba o "to" a druhemu (tomu krajsiemu) iba o romantiku...keby to tak bolo, tak by nebolo ani "to" a ani romantika...
Ako vravim ja... mame to v genoch, proste je to v nas zakodovane, ta tuzba po sexe (+nevera...ano aj ta)geny nas nutia obzret sa po kazdej pekne zaoblenej holke, mysliet v pritomnosti pritazlivych zien vacsinou na sex...atd. nehnevajte sa za nas za to MY za to nemozme!!!
K tomu len toľko milion ľudí aj chutí by sa dalo povedať. Ale tý, ktorí si môžu povedať úspešne zapojený tak vedia o čo je vzťah- o týchto dvoch slovách, romantika a sex idú k sebe- vzduch a kyslík
wed je wedecky dokazaneže baby na to myslia častejšie než xalani ale podla mna ide babam skor o stale partnera ako by pretiahnuta nejakym krasnym jebkom (sorry za wyraz)..a poznam dokonca aj par romantickyx xalanow aj ked ix druh asi už wymrel