angličtina, čo ja viem....ale nič extra to teda nie je. v nemčine síce denne pozerám orf1 a jedno obdobie som občas rozmýšľala v nemčine, ale keď som šla minulý rok do Berlína, nevedela som sa tam dohovoriť a dodnes som z toho frustrovaná.....
anglinu...rozumiem tak 95%. nemcinu rozumiem 80%. daco viem aj po spanielsky zevraj aj arabsky viem...no rozumiem obcas nieco. no a finsky...rozumiem veeeelmi malo a tolko isto aj viem povedat ale na konci juna budem plynula tesim sa
Neviem, ťažko posúdiť. Niekto by mohol tvrdiť že som začiatočník, niekto zas že som pokročílý. Každopádne sa AJ učím od základnej školy. Cca tak 14 rokov.
@xperiax Na Španielsko sa vykašli, tí idú do sračiek tak jak Gréci.
nemcina-po 4 rokoch viem velku <>, anglina asi vpoho, teda vo filmoch rozumiem a dohovirt sa dohovorim iba ta gramtika.bleh a este arabcina z nej viem par slov a citat a pisat...
no, myslím, že anglina, nemina na takej viac pokročilej úrovni, hoci angline nie vždy rozumiem a nemecky nie vždy viem gramaticky správne hovoriť (zložitejšie vety a vypadávajú mi slovíčka občas)
a fínsky taký mierne pokročilý, rozumej, rukami nohami sa už v podstate dohovorím
a viem pár fráz po francúzsky (viem sa predstaviť, viem sa opýtať, ako sa máte, aj viem odpovedať, že dobre, aj viem povedať, že nerozumiem, a ešte viem časovať a pamätám si aj pár čísloviek
spanielcina by mala byt pokrocilejsia ale som z nej blba, pretoze v tom jazyku proste vobec neviem rozmyslat. anglictina si dovolim povedat (vzhladom na prudke sutazne uspechy ) "poquito" mas teda, myslim, ze ak by som nechcela extra hyper profi anglictinarsku drahu (co urcite nechcem), tak to lepsie nejde.