Chcel by som vedieť ako je to u ľudí, ktorí jazdia autami, rebríček vecí, ktoré sú neodmysliteľné, čo sa vám páči ke´d auto má aké to má mať zamerajme sa na interiér Ja osobne cestujem veľmi veľa a prvé čo si všímam je odhlučnenosť, mnoho áut má nápra
Nuž prepáč, myslel som si, že tu nie je zakázané opýtať sa na to, čo ma práve trápi, hlboko sa ospravdlňujem ak som ti tým ublížil, vedome to určite nebolo, tušil som že "10 z 9" zapojení budú ako vždy OT, preto som dodal "tak poprosím s nadhľadom a kusom optimizmu, ďalej ma veľmi mrzí, že som neurobil odseky, ľudia ktorí predsa vedia čítať a premýšľať sa v písanom texte, ktorý sa zaoberá až jednou témou, nestratia a hádam sa ti nedostanú do rúk knihy a text písané p. J. Svobodom, asi by si utrpel infarkt myokardu, ale dám si to ako novoročné predsavzatie... ďalej by som rád zodpovedal: predsa teenegeri riešia podobné banality a nie dekanát na Lomonosovke, a rád by som vedel, ako si to myslel s tou 14 ročnou osobou, ja som ešte stopujúceho človeka nevidel prevážať niekoho, to si trošku odporuje je to napísané na fotografii dokonca červenou v texte o tom básnim, nuž čo ale aspoň že sa niekto ozve od teeenegerského portálu už to je výkon a som rád že ma zamestnalo odpovedať
a na ktorom mieste viem že A6 2005+ s týmto mala vážne nedostatky okrem tých A stĺpikov pošahaných - mne sa na GL napr páči aj vyhrievanie alebo chladenie nápoja vpredu v tom držiaku
Mám rád menšie volanty, ktoré sa dobre držia a sedadlá s dostatočným bočným vedením... Inak ma to veľmi netrápi, nepoužívam ani len rádio (hoci ho mám).
To porsche je teda tutovka ale tam by sa mi páčili nejaké sedáky z tej doby možno niečo tiež racingové no origoš- no to je len môj pocit... asi nie som tuning pozitív... predpokladám že máš asi Japonca ke´d tie otáčky idú až do nebies :3
je to uprava od svetoznameho RWB (rauh-welt begriff = "reprezentacia hrubych lemov")
typek takto upravil niekolko desiatok, mozno stoviek 911 (od 933 az po 993)
je to taka "daily racingovka", je to ostre, funkcne, je to taky moj najoblubenejsi upravca, nakolko tieto auta nemali problem zajazdit 12 hodinovku na okruhu Twin Circuit Motegi v japonsku
nemam rad tuning len naoko, ak sa vsak pod nim nachadza aj nejaky ten performance, tak sa mi to zvykne pacit.
a jo, mam japonca, ale otackomer klame, taha len do osem-dvesto
tak som všetko uhádol poznám tú úpravu ale pre porsche mám najradšej Gemballu alebo Techart, vlastne ja ak by som raz mal dané auto asi by som nechcel upravené, neviem ani prečo, mne sa skôr páči niečo na oko nenápadné ako napr. AUDI RS6 ... autá čo klamú telom... to ani jedno moje auto nemalo toľko na otáčkomeri ... ale iste to bude pekný piskot... na Porsche je krásne že ten dizajn ostáva takmer komplet zachovaný... ale taká 959 to je jeden z mojich adeptov, ktoré by som chcel aspoň vidieť neokukané a niečím sa zapísalo
výbava.. no.. spätné zrcátko sa mi celkom ľúbi, mám rada, keď páčky od smeroviek a stieračov nie sú šuntavé, a keď nie sú potrhané sedadlá.
krom toho mi skôr záleží na jazdých vlastnostiach, čiže, aby štartovalo, nežralo jak kyselina, je celkom fajn, keď riadenie a nápravy sú v poriadku a keď sa auto nedusí pri každej zmene tempa.
Jo, a síce jedna z dosť podstatných vecí pre mňa kufor neoddelený od vnútra auta, lebo psy nerada vozím na sedačke.
(pozn, moja milovaná škoda 120, ty vieš, že ťa ľúbim, aj keď skoro nič z toho nespĺňaš.. )
@soreljulien to su vsetko upravci, ktori ked sa dotknu auta, tak cena stupa. s takymi by som veru problem nemal
audi rs6 mozno klame telom, ale normalny clovek sa pozrie na brzdy a vidi kolka bije kazdopadne je to auto, s ktorym nezatocis, cize tieto idu mimo mna
pekne si sa pochvalil v com si uz sedel interiery drahych aut su prepracovane, lebo ich vyrobcovia pochopili ze pekny exterier sice predava ale majitelovi takeho auta ide skor o to, co je v interieri kedze tam bude travit svoj drahocenny cas
ja mam v aute rad pohodlne sedacky, stresne okno, vykonne kurenie v zime, idealne aby sa kde dala odlozit prava a lava ruka a aby som tam nebol moc natlaceny...zase az tak narocny nie som
pokial ide o auto ako take tak spolahlivost/nizke naklady na udrzbu/nizka spotreba je super na aute na kazdy den, ked mas vikendovku tak je ti to viac menej jedno ale aj tak potesi ak nestoja diely miliony a nezerie to ako OTcko
Mám audi A4 avant chvalabohu ešte s motorom 1.9TDI 130hp M5 ( tie 2.0 TDI sú obyčajné šroty pošahané) vyhrievané sedačky,a bla bla a bla bla
a jediné čo ma zaujíma je zvuk turba a ťah keď mu ujebem ... to je úplne krásne ten piskot , podradíš a len tak preletíš okolo štyroch áut pred tebou proste ten výkon za tú spotrebu 5,6/100km(keď mu tlačím) ja som lepšie auto nemal ...teraz momentálne si odkladám love na tiež audi A4 ale S4 Quattro
na úvod ... tie odseky to nebola určite buzerácia (od @v3nty-ho )... proste sa to lepšie číta ale aj ked sa potrebuješ spetne k niečomu vrátiť napr. pri odpovediach na otázky
a k téme
... nesedel som v žiadnom luxusnom aute a Land Cruiser PRADO 150 so svojou výbavou za luxus nepovažujem
... čo mám rád na aute ?
- vysoký posed , ale to už je zvyk
- spolahlivosť a možnosť si auto (v rámci možnosti) opraviť doma teda v skratke povedané: starú poctivú techniku
- dostatok výkonu v závyslosti k jeho veľkosti a váhe
... čo sa týka interiéru
- klima alebo strešné okno ale to povedal, že je už nutnosť
- pohodlnými sedačkami nepohrdnem ale dlhé trasy nejazdím takže s tým problém nemám
- jednoduchý ľahko udržiavateľný interiér
- audio, bez toho sa v aute neobídem ... nie som náročný ale hrať by to malo slušne
- ked je dobré odhlučnený je to fajn ked nie (môj prípad) vyvažujem to audiom
... to je asi tak všetko čo ma momentálne napadlo
... ako si spomenul S-ko ... tak to je pre mňa vrchol luxusu a pohodlia ale aj elegancie ... tiež som z neho tak povediac unesený po všetkých smeroch
a ,,môj,, interiér vypadá asi takto
...proste v jednoduchosti je krása
@tomtoylc LC by som považoval už skoro do roviny s Mercedes G, čiže ako výber auta tak aj všetko ma celkom zaujíma o danom aute na tejto verzii som sa s určitosťou ešte neviezol mohol by si aj prezradiť čo ťa viedlo práve ku kúpe LC? pre veľa ľudí je to etalón kvality, poznám jedného pána z NR ktorý má na jednej LC 100 4.7L V8 cca 670 000 km a stále sa na nej vyváža a aje s ňou spokojný, vraj by nemenil a novému modelu až ťak neverí ako tejto verzii, ja som sa viezol len na 120 3.0D posed výborný možno trošku chýbalo močné vedenie odhlučnenosť kabíny dobrá, podvozok takisto, priestranné bezpečné možno by si mohli dať viac záležať na detailoch dosť nevkusná bola lakťová opierka vdanom prevedení to už dokonca ergonomickejšia je v octavii II čo ma sklamalo ale zasa webasto mala a to je skvelá vec vývoj a technika ide dopredu veľa ľudí si mýli SUV a OFFROADY preto také otázky ani nekladiem...
@soreljulien ... ked sa pozrieš do (môjho) profilu tak tam mám viac fotiek
... toto konkrétne je Land Cruser 70 ... najrozšírenejší model Land Cruiseru na svete
... auto je a nie je moje ... vlastní ho otec (ako všetky autá v rodine) ale jazdím na ňom ja alebo brat ... momentálne auto stojí v garáži a bude celú zimu a každú zimu ... toto auto chcem proste ušetriť od tej soli
.... čo nás viedlo ku kúpe ?
... radi jazdíme do terénu (s autom) a máme radi vysoký posed ... a už by sme (taktiež) nemenili
... teraz máme už 4 Land Cruiser-y : 3x LC 70 a 1x LC 150
... najlepší Land Cruiser je asi 100vka a je jedno či v nafte alebo v benzíne
... najlepší ked bereme do úvahy pomer: kvalita/pohodlie/terénne schopnosti
... Land Cruiser je všeobecne etalón kvality a offrodová ikona po celom svete
... takou malou výnimkou bol len LC 120 D4-D (2002-2004) ... tam boli problémi so vstrekmi a bol tam 4 stup. automat
... inak sú to autá, ktoré fakt vydržia ked sa o ne človek stará
... niekto by nepovedal ale aj tie 3.0 D4-D nemajú problem najazdiť 100vky tisíc km ... stačí meniť len vstrekovače (cca každých 200 tisíc km.) ... to je totižto jediná !! chybička ... ale nie chyba spôsobená výrobcom ... to je ropou ... azijska ropa je totižto iná ako ta ruská
... oddialiť výmenu môžeš používaním aditiv a tankovať kvalitnú naftu
@tomtoylc ejha rozdávaš darčeky v podobe dlhýc správ to si cením... páči sa m názor: vlastní ho otec, ja ho chcem šetriť od soli toto je naozaj zaujímavé keď sa nad tým zamyslím ja som nešetril nič a nevážil som si nič pokiaľ to bolo nebolo moje ... zdá sa mi že to auto je teda vašej rodine súdené my sme nikdy nemali jednu značku naraz dva krát ja som vždy dával prednosť niečomu rôznorodému tak ako pri stopovaní ... to o tej rope som niekedy počul ale až taký význam som tomu neprikladal viem o tom že ja sám ke´d som jazdil náklady a všetko išlo hore ke´d jazdila ex spotreba a servis bol podpriemer som asi mangalica ... Mne sa páčia Benzín + LPG Offroady síce by som si asi žiaden až na G nechcel kúpiť a G-classe len pre to aby som si podľa niektorých masíroval ego čokoľvek v spojitosti s autami je moje takže ak vyhráš a kúpiš si najnovší typ rád ťa stopnem niekde na poli srandujem
@soreljulien
... ked sa rozpíšem tak nie je konca
... ja som šetrný vo všetkých smeroch
... ale ked ,,máš doma,, 3 takmer identické autá tak jedno treba pošanovať :-S
... ono to viac menej tak bolo plánované, že bude využívané ako auto cestné aj ked je to čistý ,,offroad,,
... týchto aut v pôvodnom - ,,top,, stave je čo raz menej ... vlastne je to už rarita a vždy s peknou cenovkou ked sa predáva
(Land Cruiser si na trhu drží cenu, vieme prečo)
... s tou ropou to je pravda, to som sa dozvedel len nedávno nemám to overené ale moja podvedomie hovorí, že niečo na tom pravda bude
... benzín+lpg je dobrá konbinácia
... ale ja tvrdím ... auto, ktoré sa bude primárne využívané v terénu by malo mať pod kapotou diesel
... má to viacero opodstatnení
... a v mojom prípade by si benzín zháňal horko ťažko
... G-čko je na masírovanie ega fajná kára to máš pravdu ... a preto by som ho nechcel ... toto je ,,moje,, je také nenápadné
@tomtoylc ja ti neviem ja si už neviem predstaviť že by som mal S Mamuta S Motýľa S W221 a S W222 to by bolo na porážku ja som minule len tak pozeral na autobazár.eu a pozerám G-čko so strielňami pancier neprestrelné sklá, to auto patrilo nemenovanej ogranizovanej skupine keby som sa bál o svoj holý život tiež by som také niečo chcel ale predalo sa pomerne rýchlo samozrejme že vieme takiso aj G-čko, ono sa aj hovorí že na západe majú o niečo kvalitnejšiu už neviem kto neberie od slovnaftky ale marí sa mi že OMV má svoju inakšiu ... xi ja mám zasa primárne rád Benzínčok tiež je toho veľa prečo práve ach pamätám si ke´d stál plyn 8 korún za L a tie prostitútky v oblekoch to prikapčali na 300% za necelých 11 rokov Mne sa celkovo páčia z áut najviac mercedesácke a hlavne S SL G GL SLR SLS a ešte Maharaja / 540K veterán a samozrejme 300SL na ktorú je aj patent že nesmieš mať taký dizajn na svojom vyrobenom aute a neodmysliteľný medvedík je z filmu Únos áut » en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... :3
@soraya ale škodovka má najlepšie páčky na svoju dobu!
rovnaké boli aj v Tatre a to bolo nedostupné auto pre papalášov.
presnosť a citlivosť riadenia je vec ošemetná, druhé riadenie a zistíš, že Fábia s posilovačom ako hrom je nič oproti stodvacine
jazdíš na plyn a štartovanie... ty ma chceš zdeptať čo?
prehľadnosť, aktívna a pasívna bezpečnosť na vyššej úrovni.
Kvalitné spracovanie interiéru, nepreposilovaný volant a presné riadenie. Kvalitné brzdy, ktoré zastavia auto z rýchlosti 200km/h viac, ako jeden krát. Nie výkonná, ale kvalitná audiosústava a kokotiny ako BT, GPS, ASR a ESP môžem osrať...
@hovado Ahoj, akú audiosústavu by si vedel odporučiť, ke´dže ako všetci vieme z auta nebude nikdy dokonalé audio štúdio citujem jedného pána: "Môžeš do auta dať aj mannu nebezkú,bude to vždy iba väčšia alebo menšia,ale vždy kakofónia.Hudobne hluchého možno ohúriť kadečím" no ja som aj tak nadovšetko ohúrený Burnmasterom 24-speakers
mne stačí symfónia od blaupunktu. Na to, čo to je a koľko to stojí vie to zázračné veci a je to lacné.
Ak by som chcel niečo drahšie, kvalitnejšie, určite by som šiel do tesly. áno tesla!
široko ďaleko najkvalitnejšie repro no pomerne nízkym decibelovým výkonom... ale ten ti je nahovno aj tak, keď má tá plechovka 1m kubický
Totižto v tesle je parta,ktorá ti nevráti auto, pokiaľ nebudú spokojní a oni robia hudbu do kín, divadiel, sál a podobne
Ja mám KLasiku od Audi a rádio Pioneer z 2001 a som spokojný, práve nie je to výkonné, ale čisté (pomerne)
ja som trošku "uchyl" do hudby v aute! priatel mi cele autíčko prerobil- mam tam nove repraky a užásný zvuk!! a na vianoce so dostala nova auturadio - » www.electronic-star.sk/Autoradia-a-USB... - Autorádio Auna MVD-240, DVD, CD, MP3, USB, SD, AUX, 7'' - a to už je len jazda teraz!
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
31 komentov
a inac neviem ale parkrat som auto uz videl
a ked už jazdíš na takých autách ako píšeš... prečo sa nebavit o tom niekde inde ale na teenegerskom portáli ?
....žeby ti napísala 14 ročná pička "prevez ma" ?
ide mi skor o performance, cize interier ma velmi netrapi a bohate mi staci tento
podla mna jeden z najkrajsich interierov
anyway tymto by som tiez nepohrdol
je to uprava od svetoznameho RWB (rauh-welt begriff = "reprezentacia hrubych lemov")
typek takto upravil niekolko desiatok, mozno stoviek 911 (od 933 az po 993)
je to taka "daily racingovka", je to ostre, funkcne, je to taky moj najoblubenejsi upravca, nakolko tieto auta nemali problem zajazdit 12 hodinovku na okruhu Twin Circuit Motegi v japonsku
nemam rad tuning len naoko, ak sa vsak pod nim nachadza aj nejaky ten performance, tak sa mi to zvykne pacit.
a jo, mam japonca, ale otackomer klame, taha len do osem-dvesto
krom toho mi skôr záleží na jazdých vlastnostiach, čiže, aby štartovalo, nežralo jak kyselina, je celkom fajn, keď riadenie a nápravy sú v poriadku a keď sa auto nedusí pri každej zmene tempa.
Jo, a síce jedna z dosť podstatných vecí pre mňa kufor neoddelený od vnútra auta, lebo psy nerada vozím na sedačke.
(pozn, moja milovaná škoda 120, ty vieš, že ťa ľúbim, aj keď skoro nič z toho nespĺňaš.. )
audi rs6 mozno klame telom, ale normalny clovek sa pozrie na brzdy a vidi kolka bije kazdopadne je to auto, s ktorym nezatocis, cize tieto idu mimo mna
ja mam v aute rad pohodlne sedacky, stresne okno, vykonne kurenie v zime, idealne aby sa kde dala odlozit prava a lava ruka a aby som tam nebol moc natlaceny...zase az tak narocny nie som
pokial ide o auto ako take tak spolahlivost/nizke naklady na udrzbu/nizka spotreba je super na aute na kazdy den, ked mas vikendovku tak je ti to viac menej jedno ale aj tak potesi ak nestoja diely miliony a nezerie to ako OTcko
a jediné čo ma zaujíma je zvuk turba a ťah keď mu ujebem ... to je úplne krásne ten piskot , podradíš a len tak preletíš okolo štyroch áut pred tebou proste ten výkon za tú spotrebu 5,6/100km(keď mu tlačím) ja som lepšie auto nemal ...teraz momentálne si odkladám love na tiež audi A4 ale S4 Quattro
a k téme
... nesedel som v žiadnom luxusnom aute a Land Cruiser PRADO 150 so svojou výbavou za luxus nepovažujem
... čo mám rád na aute ?
- vysoký posed , ale to už je zvyk
- spolahlivosť a možnosť si auto (v rámci možnosti) opraviť doma teda v skratke povedané: starú poctivú techniku
- dostatok výkonu v závyslosti k jeho veľkosti a váhe
... čo sa týka interiéru
- klima alebo strešné okno ale to povedal, že je už nutnosť
- pohodlnými sedačkami nepohrdnem ale dlhé trasy nejazdím takže s tým problém nemám
- jednoduchý ľahko udržiavateľný interiér
- audio, bez toho sa v aute neobídem ... nie som náročný ale hrať by to malo slušne
- ked je dobré odhlučnený je to fajn ked nie (môj prípad) vyvažujem to audiom
... to je asi tak všetko čo ma momentálne napadlo
... ako si spomenul S-ko ... tak to je pre mňa vrchol luxusu a pohodlia ale aj elegancie ... tiež som z neho tak povediac unesený po všetkých smeroch
a ,,môj,, interiér vypadá asi takto
...proste v jednoduchosti je krása
... toto konkrétne je Land Cruser 70 ... najrozšírenejší model Land Cruiseru na svete
... auto je a nie je moje ... vlastní ho otec (ako všetky autá v rodine) ale jazdím na ňom ja alebo brat ... momentálne auto stojí v garáži a bude celú zimu a každú zimu ... toto auto chcem proste ušetriť od tej soli
.... čo nás viedlo ku kúpe ?
... radi jazdíme do terénu (s autom) a máme radi vysoký posed ... a už by sme (taktiež) nemenili
... teraz máme už 4 Land Cruiser-y : 3x LC 70 a 1x LC 150
... najlepší Land Cruiser je asi 100vka a je jedno či v nafte alebo v benzíne
... najlepší ked bereme do úvahy pomer: kvalita/pohodlie/terénne schopnosti
... Land Cruiser je všeobecne etalón kvality a offrodová ikona po celom svete
... takou malou výnimkou bol len LC 120 D4-D (2002-2004) ... tam boli problémi so vstrekmi a bol tam 4 stup. automat
... inak sú to autá, ktoré fakt vydržia ked sa o ne človek stará
... niekto by nepovedal ale aj tie 3.0 D4-D nemajú problem najazdiť 100vky tisíc km ... stačí meniť len vstrekovače (cca každých 200 tisíc km.) ... to je totižto jediná !! chybička ... ale nie chyba spôsobená výrobcom ... to je ropou ... azijska ropa je totižto iná ako ta ruská
... oddialiť výmenu môžeš používaním aditiv a tankovať kvalitnú naftu
tak v skratke
ak chceš vedieť viac tak napíš TS
... ked sa rozpíšem tak nie je konca
... ja som šetrný vo všetkých smeroch
... ale ked ,,máš doma,, 3 takmer identické autá tak jedno treba pošanovať :-S
... ono to viac menej tak bolo plánované, že bude využívané ako auto cestné aj ked je to čistý ,,offroad,,
... týchto aut v pôvodnom - ,,top,, stave je čo raz menej ... vlastne je to už rarita a vždy s peknou cenovkou ked sa predáva
(Land Cruiser si na trhu drží cenu, vieme prečo)
... s tou ropou to je pravda, to som sa dozvedel len nedávno nemám to overené ale moja podvedomie hovorí, že niečo na tom pravda bude
... benzín+lpg je dobrá konbinácia
... ale ja tvrdím ... auto, ktoré sa bude primárne využívané v terénu by malo mať pod kapotou diesel
... má to viacero opodstatnení
... a v mojom prípade by si benzín zháňal horko ťažko
... G-čko je na masírovanie ega fajná kára to máš pravdu ... a preto by som ho nechcel ... toto je ,,moje,, je také nenápadné
rovnaké boli aj v Tatre a to bolo nedostupné auto pre papalášov.
presnosť a citlivosť riadenia je vec ošemetná, druhé riadenie a zistíš, že Fábia s posilovačom ako hrom je nič oproti stodvacine
jazdíš na plyn a štartovanie... ty ma chceš zdeptať čo?
Kvalitné spracovanie interiéru, nepreposilovaný volant a presné riadenie. Kvalitné brzdy, ktoré zastavia auto z rýchlosti 200km/h viac, ako jeden krát. Nie výkonná, ale kvalitná audiosústava a kokotiny ako BT, GPS, ASR a ESP môžem osrať...
Ak by som chcel niečo drahšie, kvalitnejšie, určite by som šiel do tesly. áno tesla!
široko ďaleko najkvalitnejšie repro no pomerne nízkym decibelovým výkonom... ale ten ti je nahovno aj tak, keď má tá plechovka 1m kubický
Totižto v tesle je parta,ktorá ti nevráti auto, pokiaľ nebudú spokojní a oni robia hudbu do kín, divadiel, sál a podobne
Ja mám KLasiku od Audi a rádio Pioneer z 2001 a som spokojný, práve nie je to výkonné, ale čisté (pomerne)