Ahojte, študujem na zdravotníckej škole a rozmýšľam nad tým kam ďalej. Od malička túžim po štúdiu medicíny, no čím ďalej, tým viac mám pocit, že moje šance sú mizivé. Je medzi vami niekto, kto taktiež študoval na zdravotke a dostal sa na medicínu?
Budem vďačná za každý komentár o tom, ako ste zvládli či už príjmačky alebo samotne štúdium. Viem, že to bude náročné, no som na to pripravená.
Majte pekný dník
fuha, no na medine mam surodencov (3), kazdy jeden siel z gympla s tym, ze sa museli ucit poriadne uz aj na prijimacky nehovoriac o tom, ze cele studium bolo tazke.. na medinu malokedy vezmu niekoho zo zdravotky, (najma kvoli tomu, ze sa neprebera tolko veci, kolko na gympli.. a mozno aj preto,ze ludia z gymnazia su zvyknuti ucit sa (viac-menej ... ale tak ak naozaj chces a budes sa ucit sama doma, tak aj by si sancu mala..vzhladom na to, ze sa stale posuva hranica pri prijimackach dolu a beru viac ludi nez predtym..
v prvom rade by som ťa rada vyviedla z omylu (neber to prosím v zlom), že aj my na zdravotke sme zvyknutí učiť sa a nie málo, u mňa sú bežné prebdené noci nad učivom iba jednoducho nemáme všeobecné predmety ako na gympli, ale učíme sa čo najviac odborných veci.. a v druhom rade, ďakujem veľmi, určite sa chcem učiť a určite chcem aj sebe samej dokázať, že niečo viem.. chodili tvoji súrodenci aj na nejaké doučovania, alebo boli samoukovia?
Poviem ti takto, ked zamakáš je jedno odkial ideš. Moje kamošky mali niektoré 4 na vysvečku, jedna prepadla kvôli angline a teraz študujú na LF a mali viac bodov jež naši jednotkári. Už to, z akej školy ideš nikoho nezaujíma. Len musíš byť lepší ako ostatní. Začni sa učiť, nepodceňuj tie príjimačky a zvládneš to.
Treba sa vela pripravovat na prijimacky, kedze viem ze na zdravotke je ovela menej chemie ako na gympli. Spoluziackina kamaratka, kt.je na zdravotke a tiez chce ist na medicinu sa uz v druhaku zacala doucovat chemiu. Urcite sa to da, poznam cloveka, ktory siel na medicinu z obchodky.
@simona12121