Mám mladšieho brata má 19 rokov a keďže obaja študujeme na vyške tak nam rodicia prenajali byt. Byvame v ňom s bratom len my dvaja no mám taký problém, že braško chodí rád nahý po byte. Do sprchy sa nezamyká, keď vyjde zo sprchy tak si pri telke zo seba z
Už som mu to vravel asi 100 krat, ale on stale svoje, mne nevadi ked je v boxerkach a pozera telku, ja sa tiez nezaykam ked si idem prezliesť nohavice, ale vťdy mám na sebe slipy. Ale nahý chodiť nebudem ani keď som doma sam.
@17 no.. lebo ty tu poznáš všetkých asi osobne, pretože ty sa tu obúvaš do každého... ale mne to nevadí.. to je tvoj problém, že žiadna sebareflexia u teba nefunguje... s tym daleko nedojdes
to je taký problém, že ho musíš riešiť na internete? Hádam s tým nepôjdeš aj k psychológovi. Keď sa mu nedá dohovoriť, tak mu šupni dve tri mokrým uterákom po vajciach a nabudúce si rozmyslí
Keď u mňa bol kamarát s priateľkou tamadial behal v boxerkach.
Kamarát ho minue sfotil a dal na net. Dosť vtedy vyvádzal a teraz ked ten kamoš príde tak radšej braška pošlem preč, lebo by ho bol schopný zabiť, taký je na neho ...
ako ked je to brat, bratranec a pod, tak ja neviem, preco by ti to malo vadit... no a kamosom co ja viem, moze to byt divne... ale sak je doma... ked mu to tak vyhovuje...
Kamoši majú z toho srandu, minule keď prišli traja a videli ho v sprche tak sa dvaja vyzliekli a šli k nemu do sprchy. Chceli ho trocha zahanbiť, alebo neviem čo. A ten treti ich nakameroval a dali na youtube. Zase vyvadzal keď mu to ukazali, a chcel to vymazať no nechali sme to ešte nejaký čas tam nech sa chlapec zobudí.