Ahojte!Pred dvoma rokmi som robila gymnastiku a tanec, bola som vo výbornej kondícii a mala skvelú postavu(čo hovorím pri pohlade späť).Teraz sa znovu snažím dostať sa tam kde som bola.Máte niekto s niečim podobným skúsenosti,príp. nejaké užitočné rady?
@Marcello111 pri jednom cviku v posilke som si zranila chrbát a nemohla som sa mesiace predkloniť...bolesť cítim aj teraz, ale dá sa to vydržať takže na sebe viac pracujem...a áno,pribrala som,no hlavne ma štve nulová kondička a že sa ledva dotknem špičiek na nohách(v minulosti som dala šnúru aj o druhej v noci)
kamarát si tiež poranil viaceré časti tela a sám keď som s ním cvičieval viem, že vynechať čo i len 2 týždne znamená stratiť tú starú kondičku alebo silu, ktorú si si trénovala. Jediné, čo ti poradím, aby si to nevzdala, bolesť prebolí, no určite by si mala zmeniť cviky, nejako si to zjednoduchšiť, ale radšej počkaj na rady druhých, ja som v tom amatér. @_idontf_withyou
@Savvym dakujem vzdat to nechcem, kedze svoj zivot si momentalne predstavujem inak....dost na nic je, ze ma bolia na nohy takmer vsetky cviky(drepy, legpress, zakopavanie a pod.)....ale ako si napisal, nejdem to vzdat
@Naturalis už sa strečujem a vidím tam progres chodila som na rehabky na doporučenie lekára, u ortopéda mi diagnostikovali ,,Lumbar Lordosis´...čož znamená, že mám ohnutý chrbát pri normálnom držaní, čiže ten spodný chrbát čo ma bolel dostával riadne zabrať keď som na ňom prakticky niesla celú záťaž hornej polovice tela...pracujem na spevnení chrbtice, pretože je mi na hovienko sa viem zozadu hlavou dotknúť zadku keď tam nemám žiadne svaly...a ďakujem za radu
Ja som na chrbát cvičila SM systém, teraz sa už venujem iným športom, ale som typ človeka, čo mu všetko trvá 100krát dlhšie ako iným ľuďom - naberanie svalov atď. Držím palce
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
8 komentov