tak, tie testy su nahodne generovane v BA a KE a testovanie su, myslim si, na rovnakej urovni, cize je to cisto nahodne co vychytas (teda za beznych podmienok)
Martin nema testovnice, cize o to je to prave tam tazsie podla mna (tiez za beznych podmienok)
Ja som svojho casu robila prijimacky do Martina a do KE a tie v Martine mi prisli jednoduchsie ale to jedine preto, ze som mala stastie na obalku a vytiahla som si otazky, ktore mi perfektne sadli a dokonca som nemala ani ziadne priklady (ini mali zasa same priklady, tak si vyber ci chces na prijimackach na medicinu len kruzkovat alebo pocitat
Inak do Martina testovnice nie su. V BA a KE je to myslim prave vdaka testovniciam jednoduchsie, pretoze ak mas dostatok casu na ich pochopenie, naucenie a zopakovanie, tak by si nemala mat problem s prijatim.
Inak mne Martin prisiel ako Cosa Nostra. Mala som pocit, ze tam boli uz cez rodinnych prislusnikov vopred vybrani uchadzaci.
@marcello1111 na mojej strednej škole študujem ,, základy,, toho čo sa budem učiť medicíne (veľmi ma to baví a snažím sa učiť naviac než je osnova strednej zdravotníckej školy) s jediným rozdielom ,že nemám chemiu a biologiu.Takže skus si predstaviť nemať tieto 2 predmety a robiť z nich príjmačky v rozsahu učiva na gymnáziu PS: nemyslím si ,že budem mimoriadne potrebovať chémiu pri diagnostike a všímaní si klinického obrazu pacienta ...peace
@matka4444 chemiu resp biochemiu pri diagnostike pacienta si budes vsimat kazdy den ako kazdodenny chleba
ast, alt, gmt, gmd, ld, alp, acp, amb, ck, ckmb.. mam pokracovat? kazdy enzymalny paramater nieco odraza, biochemiu v druhom rocniku len tak nepreskocis
@chirurg tieto parametre poznám a viem kedy mam pacientovy odobrať krv na biochemiu aby mu vyštrili asparataminotransferázu ,gamaglutamilamylázu atd..a myslím si že (môj názor ..nevidím do toho) je ,že dokotorovi stačí vedieť kedy ma pacientovu krv na toto poslať či ?Už v tých biochemických,hematologických lab. atd tam by laboranti mali vedieť o tom viac