Mna najviac rozosmiala poznámka môjho spolužiaka na základnej tuším sme ju prihlásili aj do nejakej sútaže : " Žiak sa za chrbtom vysmieval rovno do očí. " D
ja som mal najväčší újeb už na výške: konkrétne na genetike sa pýtala cvičiaca: povedzte príklad na izolované spoločenstvo, napríklad v púšti ... a spolužiačka zadrela : "Kaktus"
len nie sú vhodným príkladom na popolačnú genetiku
a počas týždňa po tej hláške stačilo, že hocikto povedal kaktus a celá skupina (t.j. nejakých 15 ľudí) sa začalo ujebávať a okolostojaci / idúci na nás pozerali jak na debilov
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
25 komentov
btw odpoveď mala byť oáza
sú, rovnako, ako ľudia . . .
len nie sú vhodným príkladom na popolačnú genetiku
a počas týždňa po tej hláške stačilo, že hocikto povedal kaktus a celá skupina (t.j. nejakých 15 ľudí) sa začalo ujebávať a okolostojaci / idúci na nás pozerali jak na debilov
..na geografii:..prof:No, aa ešte mi povedz, že aké oleje poznáme...
-Noo...olivový, zemiakový, detský..viete takí na riť.
..na tvorivej dramatike s maňuškami:
princ:poď
princezná:kam?
princ:poď ukážem ti klobásu
princezná: tak poviem hneď, že chceš trtkať ...
...
Nejaké naše z uplynulého roka:
pp:-Was machst du nach dem Unterricht? (Čo robís po škole?)
ž:-Ich laufe zu Hause. (Bežím doma [nie domov].)
pp:-Sie muessen grosse Zimmer haben.. (Musíte mať veľké izby..)
---
pp:-Bilde Perfektum! (Utvor minulý čas [od ľubovoľného slovesa])
ž po chvíli ticha* Ich habe geblueht. (Kvitol som.)
--
ž:-Koľko malo vyjsť?
pp:-Štyridsať. Koľko máš?
ž vadsať.
pp:-To si čo vypočítal?
ž:-Asi tak polovičku.
--
pp:-Ežo Vlkolinský si berie za ženu..
ž:-Gábora.
--
pp:-Máte rozobranú Loďku? (báseň)
ž:-A čo som konštruktér?
--
pp:-Uchovní a dučitelia..
--
pp snaží sa pomôcť pri odpovedi* No, hraje more farbami?
ž:-Hlavne keď vypúšťajú ropu.
--
pp:-Identita na rovine. Ľahnem si na pláž a nič nerobím.
Tebe dat ban na rodny list...