Ahojte,stretávam sa už cca 5 mesiacov s jedným chlapcom a každú chvíľu budeme spolu chodiť a ide o to že nedávno som mala meniny aj narodeniny a mala som 20 rokov,na meniny si ani nespomenul a na narodeniny mi doteraz nič nedal aj keď ja študujem na druhom konci republiky a on pracuje v Nemecku a medzi tým sme sa už stretli ale nedal mi nič a ja mu stále naznačujem že keď tu príde tak oslávime narodky alebo keď prídem domov (bývame blízko seba ) nejde mi ani tak o ten darček ale skôr o to že ja ani nezarabam a som mu dala urobiť tortu,kúpila mu značkovú voňavku a on má pritom nadpriemerný príjem a stále nič mi nedal a to už je 18 dní mojich národiek a teraz štvrtok idem domov tak možno ale neviem čo si mám o Tom myslieť či som náročná alebo čo že chcem aby mi ukázal že ma má aspoň trošku rád mohol mi kúpiť aspoň nejakú čokoládu aj to by ma potešilo ...Teraz som mu celý deň nič nepísala aby si uvedomil že mi ubližuje tým ako mi ukazuje že mu na mne nezáleží ...
nasilu to od neho nevynutiš
môžete si prehovorit
ale keď sa maš takto dlhodobo citit a bojovat o to,aby mu na tebe zalezalo, tak by som sa na to uuuplne vysrala
síce toto si nenapísala, ale tak: keď ti za deň ledva 2-3krát odpíše, alebo niekedy ani to, prípadne nenapíše nikdy že chce ísť von aj keď je on doma (ked bývate blizko pri sebe), len ty stále musíš písať ako prvá všetko dohadovať, málokedy on napíše ako prvý a ty sa musíš stále snažiť o niečo, tak možno naozaj si mu asi trošku ukradnutá. Možno prestaň toľko sa snažiť a uvidíš.
Alebo mu to povedz čo cítiš a možno sa niečo zmení.
..dajme tomu aj keby ti nekúpil tú čokoládu, alebo niečo, ale či má aspoň snahu s tebou sa stretnúť a byť s tebou, alebo ak mu do toho niečo príde, či má aspoň snahu to nahradiť v iný deň, aby ste išli von, to je tiež veľmi doležité.
síce prijde mi divné, že ti nič nekúpi ani maličkosť ani nič.