dnes sa v rusku zrutilo dalsie lietadlo v aka je vlastne sanca ze sa pri ceste lietadlom stane nestastie na kolko ciest lietadlom pripada letecke nestastie a ako je to v porovnani s autami? kiekde som cital ze sanca na nehodu je pri lietadlach nizsia ako pri autach. ale inde som zase cital ze je to ucelovo prepocitane na kilometre.
to ze spadol hnily Antonov pochybnej ruskej spolocnosti nerobi lietanie o nic nebezpecnejsim,in fact lietanie je stale najbezpecnejsou formou dopravy a sanca padu/smrti je tak mala ze sa tym ani nezaoberam
este k @1 "dnes sa v rusku zrutilo dalsie lietadlo" , kedy sa naposledy zrutilo lietadlo? Pamata si to niekto,ci len pri kazdej havarii si ludia povedia "uz zase" aj napriek tomu ze denne odleti/prileti stovky tisic letov na celej planete bez akehokovlek problemu?
Na to aby lietadlo spadlo treba seriu chyb a nestasti,nikdy ziadne lietadlo nespadlo kvoli jednemu problemu,kym v aute ti k smrti staci trhnut volantom a nebrani ti v tom vobec ale vobec nic.
Posledná havária nastala v marci 2016. V tom čase sa Boeing 737-800 z Dubaja zrútil v búrke na letisku mesta Rostov-na-Don. Lietadlo nizkonakladovej leteckej spolocnosti FlyDubai sa rozbilo a vyhorelo. Všetkých 62 ľudí zomrelo na palube.
Dva a pol roka skôr, Boeing 737-500 havaroval na pristávacej dráhe, keď sa blížil k ruskému mestu Kazaň a tvrde pristalo na drahe a explodovalo. Nik neprezil, 50 ľudí zomrelo.
@patrixo len aby to nebolo peratane na kilometre, alebo inak skreslene, lebo potom to o nicom nevypoveda.
kedysi si aj tabakove firmy platili studie ktore ucelovo skreslovali nebezpecenstvo fajcenia. a tak to moze byt aj v pripade leteckych spolocnosti staci ked sa v ramci merania pomiesaju hrusky s jablkami.
Moj otec soferoval... ja ani neviem uz 40-50 rokov. Nikdy nemal ziadnu nehodu. Ja som mal vodicak -1 den (mysleno tak, ze den predtym, ako som dostal svoj vodicak), som mal mensiu nehodu. Potom uz nie.
Ja si vsak myslim, ze Einstein mal pravdu:
Matematika nezarucuje platnost v skutocnom Svete, a pokial ano, tak nejde o matematiku.
@xxar3s ta miera nehodovosti moze kolisat...lebo nehodou sa povazuje aj incident na ploche (napr pri tankovani a pod.)...zo statistik co som daval mozme vidiet, ze nepadlo ziadne velke lietadlo s 300 ludmi na palube...takze staci ze padne jedno velke lietadlo a statistika umrti sa dost zmeni
Avsak nic to nemeni na skutocnosti, ze lietanie je najbezpecnejsie...studujem avionicke systemy na leteckej fakulte, a viem, ze lietadlove systemy nezlyhaju takmer nikdy (nieco nad 80% nehod je sposobenych ludskym faktorom)
+to co bolo spomenute vyssie s prepoctom na pocet kilometrov, nevidim v tom absolutne ziadnu logiku
Najhoršie na cestovaní autom je to, že si môžeš dávať pozor a jazdiť podľa predpisov ako len chceš, stačí stretnúť nejakého dementa a nehoda je hneď na svete. Zažívam to každý deň. Ale vo väčších mestách je zasa potrebná občas agresívnejšia jazda, inak by si sa nikam nedostal.
Fakty su fakty ale z psychologickeho hladiska ked clovek jazdi na aute tak on je vodic on ma kontrolu...pri lietani sa musis spoliehat na cudziu osobu ktoru vacsinou ani nezazries ...z toho dovodu sa mi zda bezpecnejsia jazda ...i ked v skutocnosti nie je
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
19 komentov
kolko aut havarovalo v 2017? nula to nebude
to ze spadol hnily Antonov pochybnej ruskej spolocnosti nerobi lietanie o nic nebezpecnejsim,in fact lietanie je stale najbezpecnejsou formou dopravy a sanca padu/smrti je tak mala ze sa tym ani nezaoberam
Na to aby lietadlo spadlo treba seriu chyb a nestasti,nikdy ziadne lietadlo nespadlo kvoli jednemu problemu,kym v aute ti k smrti staci trhnut volantom a nebrani ti v tom vobec ale vobec nic.
posledne lietadlo sa zrutilo v rusku v roku 2016
Posledná havária nastala v marci 2016. V tom čase sa Boeing 737-800 z Dubaja zrútil v búrke na letisku mesta Rostov-na-Don. Lietadlo nizkonakladovej leteckej spolocnosti FlyDubai sa rozbilo a vyhorelo. Všetkých 62 ľudí zomrelo na palube.
Dva a pol roka skôr, Boeing 737-500 havaroval na pristávacej dráhe, keď sa blížil k ruskému mestu Kazaň a tvrde pristalo na drahe a explodovalo. Nik neprezil, 50 ľudí zomrelo.
kedysi si aj tabakove firmy platili studie ktore ucelovo skreslovali nebezpecenstvo fajcenia. a tak to moze byt aj v pripade leteckych spolocnosti staci ked sa v ramci merania pomiesaju hrusky s jablkami.
počet leteckých nehôd: 99 (z toho 9 fatálnych)
počet usmrtených osôb: 372
globálna miera nehôd: 3,2 nehôd na milión plánovaných odletov
(čerpané zo zdroja: Annual report of the council 2012)
takže ak cestuješ niekde do zahraničia, najnebezpečnejšia je cesta autom/autobusom na letisko
Ja si vsak myslim, ze Einstein mal pravdu:
Matematika nezarucuje platnost v skutocnom Svete, a pokial ano, tak nejde o matematiku.
Avsak nic to nemeni na skutocnosti, ze lietanie je najbezpecnejsie...studujem avionicke systemy na leteckej fakulte, a viem, ze lietadlove systemy nezlyhaju takmer nikdy (nieco nad 80% nehod je sposobenych ludskym faktorom)
+to co bolo spomenute vyssie s prepoctom na pocet kilometrov, nevidim v tom absolutne ziadnu logiku