Robím istý prieskum a snažím sa zistiť či internet ničí medziľudské vzťahy, či človek stráca kontakt s realitou pokiaľ prepadne sociálnych sieťam a chatom.
Snažím sa zistiť aký je percentuálny podiel týchto ľudí, čo žijú už len na internete, a v realite sú utiahnutí a nemajú takmer žiadnych priatelov.
Takisto ma zaujímajú aj percentá ohľadom ľudí čo "žijú" aj na internete avšak neničí to ich reálny život a dokážu žiť aj normálne.
A takisto ľudí čo sa na internete moc nezdržia a viac trávia svoj život reálne.
Preto by ma zaujímalo vaše vyjadrenie k pár otázkam "OVPLYVŇUJE VÁS INTERNET?" .. ste iní na internete ako v realite alebo naopak? alebo iné? Máte problém si nájsť priateľov alebo ste ich už úplne stratili (realita) ?
u mňa je to osobne tak, že študujem na škole ktoru mam 30 km od domua dochadzam. cize... tu v kubine mi ostalo par starxch priatelov. na mojej kole ich mam ovela viac no kedze su skoro vsetci na intraku co znamena ze byvaju veeelmi daleko rozlezeni po celom sloveksnku, ak ich nevidim v skole musim vsetko riesit ceznet.. teraz prazdniny weekendy a tak. takze sa stava ze napr cez weekend radsej sedimna nete a komunikujme s nimi ako ist von tu.
tak u mňa je to v pohodičke veľa na nete veľa v reale aj keď najlepších spočítam možno na jednej ruke (*mám vás rád ale tak jednoznačne so si našiel dosť priatelov cez net ... aj keď teraz som ďaleko okolo 50 KM od mojho mesta a som na intri takže to je niečo iné ale vychádzam si aj s ostatnými na intri takže to je v pohode
ja akoze tych priatelov v reali mam aj na nete (icq, facebook, proste su online) a je ich vela (comu som ale rada).. a takych ktorych este nepoznam realne je len zopar, ale nepovazujem ich zatial za priatelov, aj ked mozno vynimka by sa nasla..