DOteraz som svoje mesto z duse nenavidela a cely zivot sa tesila kedy odtialto nielen z nitry ale zo slovenska ako takeho konecne vypadnem ale teraz som si zacala uvedomovat ze ja vlasten svoje mesto milujem. vidim v nom veci ktore som predtym nevidela. s
Ja som sa v Nitre narodila a aj tam študujem a mám rodinu aj priateľa
Aj mne sa páčia tie vianočné trhy akurát v zime tadiaľ chodím zo školy na mestkú,lebo tá 30-tka chodí len raz za hodinu, tak od tesca ich chodieva viac.
mne sa to stalo, uvedomil som si to ked som z neho odisiel pracovat do ineho mesta v SR,
chceeem sa vraatit, este rok vydrizm a vraciam sa, som si uvedomil ze nikde neni tak fajne ako v mojom meste. Doslo mi to az teraz.. vratim sa a uz ho neopustim tak skoro... ved som tam prezil 20 rokov svojho zivota......
Milujem NItru .. sice som sa narodila v TOpolčanoch ale byvam tu asi 7 rokov .. a hlavne milujem klokočinu ..a párk a hydrocentrálu a Borinku áá áá Benkovu skolu,mesto, Bonsai a ked je v meste nejaky odveci program ako napr. neska Cmorik a tak
@9 a sesterka hovorila, že u nich na škole (bývala HA, ale teraz je to nejaká spojená škola), tak že im tam učí tancovať prvakov ten chalan, čo tancoval v Let´s dance s Miškou Čobejovou.
@14 to nezvykne bývať, jedine tie skupiny. ale tak ja som bola minulý rok na to medzinýrodnom festivale a neboli tam, jedine také kapely vonku vyspevovali.
Hmm ale je tu tych dialnic ja nitru neznasam, je to obycajna diera (tak ako vsetky slovenske mesta), akurat ze tu ako bonus ziju aj riadne prijebani ludia.
ja nitru milujem....narodila som sa tu..mam tu uzastnych priatelov, len je tu ten problem ze tu kazdy kazdeho pozna... ... ked mi dakto napise na pokeci z nitry nastopro je to niekto kto pozna niekoho, a ten pozna niekoho a toho zase poznam ja.... zacarovany kruh
@20....akoze ked mas kamosov co poznaju tri stvrtinu nitry... ... uz len ist po pesej je zaberak ked na kazdu stranu hovoris ahoj, dobry, serus, debil a pod....