Chcel by som poprosiť o radu. Robím sety, hudba ma baví ale zatiaľ sa hrám len vo VDJ. Chcel by som si kúpiť nejaký nástroj na mixovanie.. samozrejme nechcem nič drahé (zatiaľ iba začínam) .. chcel by som sa s tím viacej oboznámiť... a tak
presne nad týmto som rozmýšľal... ale nakoniec nie, pretože >
1) v pohode mixnem aj bez toho (namapované klávesy rulz)
2) keď máš hrať v klube, je výhodnejšie odohrať na playeroch a mixáku čo tam už majú, pretože :
a) nebudeš musieť trebať ntb
b) nebudeš musieť trepať konzolu
c) nevystavuješ sa riziku, že sa v dverách objaví SOZA, zhabú ti ho a naparia ti také penále čo budú splácať ešte aj tvoji vnukovia
d) keď im tam odíde jeden player, ešte to vykryješ... ale keď tam dostaneš BSOD, máš prúser.
na druhej strane - pre začiatočníka je tá konzola super... ale dá sa vpohode naučiť aj bez nej (a potom môžeš ušetrené prachy vraziť do niečoho iného, napr. na kúpenie songov čo budeš hrať vonku)
@eraser vies vo VDJ namapovat klavesy na ovladanie trojpasmoveho ekvalizera pre obe decky? Inak si myslim ze soza sa mu nema preco objavit doma, jedine zeby vysielal online a v kluboch sa da hrat aj za vseobecny poplatok ktory sa zaplati a moze si hrat kolko chce. Pravdaze ak by hraval casto je asi lepsie kupovat tracky.
@moonbeam yop... treba len do "mappers" vraziť tie správne príkazy... z tohto sa napr. dá jasne pochopiť wo co gou : "deck 2 eq_low +1"
zbytok si ja osobne mapovať nepotrebujem, pretože :
a) v zásade miešam songy, ktoré sa na stredoch nebijú (teda k songu s výrazným popredným vokálom primiešam niečo "laid back", väčšinou minimalistickejšie inštrumentálky...a vtedy sa to krásne zlepí, netreba nič štelovať)
b) keď sa náhodou aj stane, tak stíham hasiť aj myšou... ale to len v ozaj nevyhnutných prípadoch (keď 70% songu aranžom spolupracuje, a náhodou sa vyskytne pasáž, ktorá vyčnieva)
c) výšky sú (aspoň u mňa) ojedinelá záležitosť... za celý 50 minútový mix som musel štelovať len raz
čo sa týka prasiatok zo SOZY... nevravel som doma, vravel som o klubovej situácii (je rozdiel, keď ťa na mieste capnú s dvoma CD-čkami plných empétrojek, ktoré si dokázatelne kúpil a rozdiel keď ti zhabú book, kde máš 20 z 30 GB hudby nelegálne - nehovoriac o softe
a čo sa týka všeobecného poplatku - keby som hral nejakú komerciu, kde je tá SOZA ešte ako tak zapojená,tak možno...
ale pri drumíku (čo je prakticky čisto zahraničná záležitosť) už len z princípu odmietam. songy čo odohrám, vďačne kúpim (čím dostane zaplatené jednak autor skvelého songu a jednak vydavateľstvo, ktoré tú hudbu dostalo vonku). ale nebudem kŕmiť tých zasraných výpalníkov, čo poberajú nekresťanské peniaze a pre daný žáner NIČ neurobili (ak nerátam strašenie, zdieranie a vydieranie DJov samozrejme), pričom autori a vydavatelia songov od nich svoje peniaze nikdy neuvidia... nie, toto rezolútne odmietam.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
7 komentov
1) v pohode mixnem aj bez toho (namapované klávesy rulz)
2) keď máš hrať v klube, je výhodnejšie odohrať na playeroch a mixáku čo tam už majú, pretože :
a) nebudeš musieť trebať ntb
b) nebudeš musieť trepať konzolu
c) nevystavuješ sa riziku, že sa v dverách objaví SOZA, zhabú ti ho a naparia ti také penále čo budú splácať ešte aj tvoji vnukovia
d) keď im tam odíde jeden player, ešte to vykryješ... ale keď tam dostaneš BSOD, máš prúser.
na druhej strane - pre začiatočníka je tá konzola super... ale dá sa vpohode naučiť aj bez nej (a potom môžeš ušetrené prachy vraziť do niečoho iného, napr. na kúpenie songov čo budeš hrať vonku)
Osvečená kvalita -
v Eta-mixér zašitá!
A ak hľadáš konzoly,
Baumaxx šíri obzory.
zbytok si ja osobne mapovať nepotrebujem, pretože :
a) v zásade miešam songy, ktoré sa na stredoch nebijú (teda k songu s výrazným popredným vokálom primiešam niečo "laid back", väčšinou minimalistickejšie inštrumentálky...a vtedy sa to krásne zlepí, netreba nič štelovať)
b) keď sa náhodou aj stane, tak stíham hasiť aj myšou... ale to len v ozaj nevyhnutných prípadoch (keď 70% songu aranžom spolupracuje, a náhodou sa vyskytne pasáž, ktorá vyčnieva)
c) výšky sú (aspoň u mňa) ojedinelá záležitosť... za celý 50 minútový mix som musel štelovať len raz
čo sa týka prasiatok zo SOZY... nevravel som doma, vravel som o klubovej situácii (je rozdiel, keď ťa na mieste capnú s dvoma CD-čkami plných empétrojek, ktoré si dokázatelne kúpil a rozdiel keď ti zhabú book, kde máš 20 z 30 GB hudby nelegálne - nehovoriac o softe
a čo sa týka všeobecného poplatku - keby som hral nejakú komerciu, kde je tá SOZA ešte ako tak zapojená,tak možno...
ale pri drumíku (čo je prakticky čisto zahraničná záležitosť) už len z princípu odmietam. songy čo odohrám, vďačne kúpim (čím dostane zaplatené jednak autor skvelého songu a jednak vydavateľstvo, ktoré tú hudbu dostalo vonku). ale nebudem kŕmiť tých zasraných výpalníkov, čo poberajú nekresťanské peniaze a pre daný žáner NIČ neurobili (ak nerátam strašenie, zdieranie a vydieranie DJov samozrejme), pričom autori a vydavatelia songov od nich svoje peniaze nikdy neuvidia... nie, toto rezolútne odmietam.
vedel som o tom vdj ckripte ale som myslel ze sa nedaju konkretne ovladat decky, ocividne som tomu venoval malo pozornosti