Studujem na mojej "vysnivanej" skole. Teda aspon som si to myslela, ked som tam isla. Studujem v prvom rocniku na univerzite komenskeho - vseobecne lekarstvo. Viem, ze je to len pol roka, ucivo este moc nema spolocne s naozajstnou medicinou,ale mam pocit,
@martina123 ako keby si mi vybrala slova z ust, nanajvys sa nerad stresujem a to ide so skolou vzdy v jednom rukave. Ale asi tam ostanem a nebudem sa vzdavat, uvidime ako to bude dalej, zatial mam dobre vysledky. Keby som sa rozhodol odist zo skoly, moji rodicia by mali len velmi tazke pochopenie...
ešte tam skús vydržať...veď aj tak píšeš, že na inú školu by si hneď nešla, tak to obdobie čo by si nikam nešla stráv ešte na lf a potom uvidíš...buď zistíš, že ťa baví niečo iné alebo ťa možno začne baviť toto....
hovoríš mi z duše...ja som tiež v prvom semestri a čoraz častejšie zisťujem že to nie je nič pre mňa, nebaví ma to a je to ešte obtiažnejšie, lebo študujem v nemčine...ja sa každopádne zariadim až po skúškach-ak ich spravím, skúsim d'alej-možno ma to nakopne, ak ma vylejú, budem si musieť nájsť niečo inšie. V žiadnom prípade však sklamaná nebudem. Vyčkaj do skúšok, potom uvidíš.
@martina123 ja mám podobný problém..tiež som v prvom ročníku a učivo mi vôbec nepripomína môj vysnený odbor..rozprával som sa so staršími ľuďmi čo tam študujú a povedali mi že sa nemá vzdávať lebo ďalej je to už o niečom inom a bude ma to baviť tak verím tomu že aj ty keď sa dostaneš do vyšieho ročníka všetko sa zmení a škola ťa bude baviť tak vydrž a uvidíš vyplati sa ti to
ja by som vydrzala.. nic sa ti nestane ak vydrzis rok. prvy semester je narocny nielen co sa ucenia tyka ale aj vsetkych tych zmien.. musis byvat sama, starat sa sama o seba, iny system, ini ludia, uplne iny pristup.. vydrz do leta. a ak si ani potom nebudes ista, utekaj kade lahsie