@samtord ja vazne som kukal aj na to, ale tam sa mi to nepaci jak maju s kreditom ... kratka platnost, proste chcu zarobit na tebe a tak ich ebem ... som bol predtym t-com, nuz ale preco platit viac, ked sa to da robit rovnako dobre za menej, tak reku som uz vyse 2 roky modry
@semhamforas hh sprosty narod, nech plati ... a je to aj o tom, kto je aky otrok konzumu ... fungujem na low ende od samsungu ... lebo nie, na zachode ozaj nepotrebujem byt na wifi ..... + so zenou, je tiez v o2 smskujeme za 4e mesacne neobmedzene .... hovor z o2 do o2 .... 13c za minutu a potom zadarmo .... ale ked dakto musi mat high end za 700 a k tomu este 40e pausal ... sak, nech plati ....
@weishaupt tak ono je dosť ľudí čo potrebuje vysoké paušály. A nie je to len o tom že kto čo chce. Jednoducho na sprostej slovači dajú akéto ceny pritom je vidno že v zahraničí nie je problém dať tie ceny rádovo nižšie a jednoduco tam takaéto veci nie sú dostupné len pre vrchnú časť obyvateľstva
Stručne z diskusie tu i pod pridaným linkom ( @12 ) som sa dozvedela, že sme sprostá slovač a všetci nás okrádajú. Zábavné na tom stále je, že nikto z kritikov neposkytol argument, ktorý by nás (sprostých) poučil, nebodaj navrhol riešenie .
Bol som telekom ale prešiel som do O2 asi pred 3 rokmi a som maximálne spokojný.V telekome pretiekla voda ked som s omeškaním 2 týždne zaplatil fakturu (dajak som nato furt zabudol) a naparili mi pokutu 33 €. Tak nech si to poj*bú. V O2 som nezaplatil mesiac faktúru a mi prišli asi 3 upozornenia ,že ak nezaplatím dostanem pokutu 6 € a ked som zaplatil bolo vybavené,nemali potrebu ma okrádať na pokutách.Čiže mi môže hocikto hovoriť čo chce,mal som všetkých operátorov už a O2 bolo vždy najférovejšie ku mne.
Bola som v Orange-i a ked som nieco potrebovala, nieco sa pokazilo alebo som chcela nieco zmenit, tak som skoro prisla o nervy... V ich pobocne som sa citila ako keby som po nich chcela heoicke vykony O.o
som v O2 a som spokojna. Teraz mi henti idioti vyvolavaju so skvelymi pausalmi ale nesla by som k nim ani za nic
Ja som bol najprv v orange. Za mobilny net ktory som nepouzival asi pol roka mi chodili faktury s prenesenymi datami navyse. V T-come som vlastne ani nevedel za co platim
teraz som v O2 a vsetko v poho jedine co ma serie ze meskaju mmsky a sem tam aj smsky niekolko dni a ze nie je signal obcas co je vlastne dost napicu asi si kupim vysielacky
@flussica treba vychadzat z toho co je dostupne na trhu (zase dalo by sa aj odbojkotovat operatorov, ciastocne, ale kto by to vydrzal, ze) .... no a jednoznacne najvyhodnejsie vychadza jeden operator, ktoreho tu ma aj podla ankety najviac ludi .... ja neviem, ked mi dneska dakto v skole abo dakto zo znamych povie ze ma t-com alebo orange, tak len ostanem chvilu pozerat, pomyslim si a pojdem prec ... ale zase, ak maju zbytocne peniaze na to aby platili daco predrazene ... ... tak nech sa paci, oni sa ojebkavaju o svoje ...,
mám o2 odkedy prišiel na slovensko, predtým som mala t-mobile a to bol otras..fakt, človek ani nevedel za čo platí a tie ich retardované paušály a telefóny -.- ..jednoznačne t-mobile odrbávači a čudujem sa že niekto tam ešte má čísla..
ale treba brať do úvahy aj to že slovensko je sprostý národ, aby som bola presnejšia - nechápavý, takže predajca im môže sto razy povedať čo podpisujú a sto razy tí ľudia prídu a pýtajú sa to isté jak papagáji.
@weishaupt Priznám sa, že neviem ako je to s paušálmi, keďže sa mi nijaký neoplatí využívať (zatiaľ nepotrebujem skoro nikam telefonovať), ale pri kartách by sa dalo polemizovať (Telekom ponúka volania z EASY za 9 centov do vš. sietí, O2 to má výhodné do svojej a do zahraničia, ale do ostatných už ide za 13).
S telefónmi za viazanosť je to z istého hľadiska hrozné všade, ale zas si nemyslím, že je tak zložité toto bojkotovať. Mobil je užitočná vec, dnes aj potrebná (pre niekoho nevyhnutná), ale otázne je, či potrebujem naozaj každé dva roky nový a ak áno, či ho inde nezoženiem za lacnejšie etc... OK, toto je trochu o tom premýšľaní, niekto sa možno nachytá na to, ako to na prvý pohľad znie výhodne.. Iný to napr. naozaj nemá chuť riešiť a vezme, čo je v najbližšej ponuke, ďalšiemu ten telefón ani netreba, ale povie si, že keď už sa má viazať na ďalšie dva roky, nech z toho aspoň niečo má (hoci v kon. dôsledku za nijak extra výhodnejšiu cenu) - to už snáď nie je ani hlúposť, skôr rozšafnosť.
A máš pravdu, že ak sa niekto vytrvalo drží niečoho suverénne nevýhodného, ale má na to a nechá sa okrádať, je to jeho problém, to však nerieši všeobecnú situáciu. Ak teda počítame s tým, že predpoklad, že existuje jeden výrazne výhodnejší operátor prevyšujúci zvyšných dvoch, je správny. Potom, kým tu takých ľudí bude dosť na to, aby uživili nevýhodnejších operátorov, ceny nebudú klesať.
Celkom zaujímavé by mohlo byť aj pozorovať štatistiky úbytku zákazníkov; dokedy bude firma, od ktorej klientela odchádza, držať staré ceny a stále bude v dostatočnom zisku, kedy (a či) by ich začala zvyšovať, aby zisk dorovnala a kedy uvedomelo znižovať, aby privolala späť stratených platičov. Ale to už len tak hypoteticky. V každom prípade sa dá predpokladať, že ak by firma spravila tretí krok, bola by najprv stratová a akonáhle by nazbierala zas dostatok ľudí využ. jej služby, postupne by ušlý zisk začala dobiehať zvyšovaním cien. Sú to predpoklady, ale aké riešenia na to môžu existovať? Jedna firma sa nemôže zmeniť. Muselo by sa oveľa viac.
Nad "názornosťou" @12 by som si dovolila sa pousmiať - zrovnávať ceny a služby v zahraničí vs. u nás takýmto spôsobom sa mi stále zdá trochu absurdné .
@flussica hej, bolo by to zaujimave vidiet jak by sa zacali spravat orange s t-comom v pripade ak by este viac ludi prechadzalo k O2 ... ale neviem, podla mna sa uz velmi terajsi stav hybat nebude ... zadubenci proste ostanu, je to podobne ako s ficovolicmi ....
a preco sa ti zda absurdne porovnavat zahranicie a nas v tejto veci ?
@weishaupt Rozdielne ekonomiky si myslím, nie? 'Niekto vsadí na lacnejšiu elektroniku, ale zas má v prepočte drahšie iné položky' je možno primitívny (proti)argument, ale skrátka na mnohé sa dá pozerať z viacerých pohľadov, ktoré často chýbajú. Nevravím, že to niečo hneď vyriešili, ale snáď by neublížilo viac zo širšia sa zamýšľať nad rôznymi súvislosťami. Pre mňa je toto španielska dedina, ale verím v priemerné dobro ľuďstva a teda i v to, že ak sú rozdiely medzi krajinami, sú rôzne pre rôzne hľadiská, nie len pre to, kde sú takí zlí a takí hlúpi ľudia.
@flussica ale ved dobre, lenze ... zapad vsetko silnejsie ekonomiky, vyssie mzdy a telefony + pausaly lacnejsie ako u nas, kde je slabsia ekonomika a nizsie mzdy ... vidis v tom dajaku logiku ?
@weishaupt Vidím aj nevidím . Aj máš nejaké vysvetlenie, prečo to tak je? Bývanie sa mi zdá ako celkom závažná časť. A mám ešte pocit, že aj sociálny systém v sebe nesie rôzne odlišnosti.
@flussica ale proste ked sa maju lepsie, tak by take veci mali mat drahsie, pripadne na rovnakej cenovej urovni ako my ... nie proste, slovensko "chudobinec" europy ... ale sak co, sak mi si mozeme dovolit platit za vacsinu veci ceny ako na zapade, pripadne vyssie ...... ale proste hej, je to chyba ludi a kazdy narod ma cca presne to co si zasluzi ...
T-Kokot som ale to je jedno moze mat clovek aj ten najlacnejsi pausal na Slovensku ked vola tak sa tie prachy nazbieraju a aj tak potom plati vela ... teda u mna znamena vela ked platim za mobil viac ako 3 € mesacne a to sa mi malokedy podari udrzat tento mesiac budem platit asi 8 €
@unwritten O2 ma najznesitelnejsie reklamy podla mna radsej si pozrem nejake plysove babky poskakujuce ako pridrbanych ludi co robia uplnych dementov zo seba tym myslim t-com ... aj ked teraz tak rozmyslam orange ma obcas zabavne reklamy
mám O2 aj Orange, SMSkujem pomaly v kuse, telefonujem menej a neobmedzený internet v mobile sa vždy hodí, toť Orange a paušál, a veľmi rád sa pohybujem, takže som rád, keď mám signál. A O2 tam mám kredit a využijem ho, keď sa mi chce a tak. Ale používam ho málo. Pomerne. Hoci občas mi príde z Orange faktúra väčšia a zaskočí ma, ale to je tým, že je to z viacerých čísel.
A keď volám z Orange-u tatkovy do zahraničia platím jak za hovor doma. (Ani neviem, či má O2 tu krajinu, ale marí sa mi, že do krajín EU sa volá za cenu ako doma aj od nich, že?)
Jediný operátor, kam by som nikdy nešiel je T. Ojebávači riadny, a keď som sa rozprával s pár zamestnancami tak mi prišli tiež dosť arogantní. V Orange mi prišli o čosi ľudskejší, ale to asi narážam na lepšie pobočky jak ostatní.
A O2, no páči sa mi, že majú tých Guru a poradia Vám aj keď nie ste v O2, čo je super.
Ale ostanem si pri Orange pekne krásne zatiaľ, ešte dáky čas.
Telekom, za nový paušál mi ešte faktúra neprišla, takže k spokojnosti s tým sa neviem vyjadriť.
Ale stalo sa mi, že prestali posielať faktúry a tvrdili, že svojvoľne prešli na elektronické (nikdy žiadna elektronická neprišla); čo si pár dní doma proste nikto nevšimol. Potom som čírou náhodou cestovala na súťaž na dva dni do BA s otcom, s ktorým som sa chcela dohodnúť, ktorým vlakom ideme naspäť a kde sa stretneme, a zistila som, že ma vypli, bez upozornenia, bez smsky, nič.
Našťastie som sa tam zoznámila s nejakými ľuďmi, lebo neviem, kto by mi dal svoj telefón, kebyže sa mi to stane na ulici..
A za toto nezaplatenie si účtovali 20 € za odpojenie, 20 € za opätovné pripojenie a 4 € administratívny poplatok -,-
A ešte mi prekáža, že v každom základnom paušáli je základný balíček internetu a nejaké úbohé voľné minúty.
Net síce dosť využívam, ke´d ho mám, ale sama od seba by som si ho k paušálu vôbec nevyberala a neplatila zaň; zatiaľčo neobmedzené smsky sú až v dosť vysokých paušáloch; a aby človek mohol normálne volať a smskovať, mal by si platiť min 30 €, lebo štyri lacnejšie programy majú predplatené samé nepotrebné pičoviny.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
46 komentov
len trošku príkladu inak
som O2
som v O2 a som spokojna. Teraz mi henti idioti vyvolavaju so skvelymi pausalmi ale nesla by som k nim ani za nic
teraz som v O2 a vsetko v poho jedine co ma serie ze meskaju mmsky a sem tam aj smsky niekolko dni a ze nie je signal obcas co je vlastne dost napicu asi si kupim vysielacky
orange by som nikdy nebola z osobnej antipatie voču synovi prezidenta orangeu
a O2 ma irituje reklamami
ale treba brať do úvahy aj to že slovensko je sprostý národ, aby som bola presnejšia - nechápavý, takže predajca im môže sto razy povedať čo podpisujú a sto razy tí ľudia prídu a pýtajú sa to isté jak papagáji.
S telefónmi za viazanosť je to z istého hľadiska hrozné všade, ale zas si nemyslím, že je tak zložité toto bojkotovať. Mobil je užitočná vec, dnes aj potrebná (pre niekoho nevyhnutná), ale otázne je, či potrebujem naozaj každé dva roky nový a ak áno, či ho inde nezoženiem za lacnejšie etc... OK, toto je trochu o tom premýšľaní, niekto sa možno nachytá na to, ako to na prvý pohľad znie výhodne.. Iný to napr. naozaj nemá chuť riešiť a vezme, čo je v najbližšej ponuke, ďalšiemu ten telefón ani netreba, ale povie si, že keď už sa má viazať na ďalšie dva roky, nech z toho aspoň niečo má (hoci v kon. dôsledku za nijak extra výhodnejšiu cenu) - to už snáď nie je ani hlúposť, skôr rozšafnosť.
A máš pravdu, že ak sa niekto vytrvalo drží niečoho suverénne nevýhodného, ale má na to a nechá sa okrádať, je to jeho problém, to však nerieši všeobecnú situáciu. Ak teda počítame s tým, že predpoklad, že existuje jeden výrazne výhodnejší operátor prevyšujúci zvyšných dvoch, je správny. Potom, kým tu takých ľudí bude dosť na to, aby uživili nevýhodnejších operátorov, ceny nebudú klesať.
Celkom zaujímavé by mohlo byť aj pozorovať štatistiky úbytku zákazníkov; dokedy bude firma, od ktorej klientela odchádza, držať staré ceny a stále bude v dostatočnom zisku, kedy (a či) by ich začala zvyšovať, aby zisk dorovnala a kedy uvedomelo znižovať, aby privolala späť stratených platičov. Ale to už len tak hypoteticky. V každom prípade sa dá predpokladať, že ak by firma spravila tretí krok, bola by najprv stratová a akonáhle by nazbierala zas dostatok ľudí využ. jej služby, postupne by ušlý zisk začala dobiehať zvyšovaním cien. Sú to predpoklady, ale aké riešenia na to môžu existovať? Jedna firma sa nemôže zmeniť. Muselo by sa oveľa viac.
Nad "názornosťou" @12 by som si dovolila sa pousmiať - zrovnávať ceny a služby v zahraničí vs. u nás takýmto spôsobom sa mi stále zdá trochu absurdné .
a preco sa ti zda absurdne porovnavat zahranicie a nas v tejto veci ?
A keď volám z Orange-u tatkovy do zahraničia platím jak za hovor doma. (Ani neviem, či má O2 tu krajinu, ale marí sa mi, že do krajín EU sa volá za cenu ako doma aj od nich, že?)
Jediný operátor, kam by som nikdy nešiel je T. Ojebávači riadny, a keď som sa rozprával s pár zamestnancami tak mi prišli tiež dosť arogantní. V Orange mi prišli o čosi ľudskejší, ale to asi narážam na lepšie pobočky jak ostatní.
A O2, no páči sa mi, že majú tých Guru a poradia Vám aj keď nie ste v O2, čo je super.
Ale ostanem si pri Orange pekne krásne zatiaľ, ešte dáky čas.
Ale stalo sa mi, že prestali posielať faktúry a tvrdili, že svojvoľne prešli na elektronické (nikdy žiadna elektronická neprišla); čo si pár dní doma proste nikto nevšimol. Potom som čírou náhodou cestovala na súťaž na dva dni do BA s otcom, s ktorým som sa chcela dohodnúť, ktorým vlakom ideme naspäť a kde sa stretneme, a zistila som, že ma vypli, bez upozornenia, bez smsky, nič.
Našťastie som sa tam zoznámila s nejakými ľuďmi, lebo neviem, kto by mi dal svoj telefón, kebyže sa mi to stane na ulici..
A za toto nezaplatenie si účtovali 20 € za odpojenie, 20 € za opätovné pripojenie a 4 € administratívny poplatok -,-
A ešte mi prekáža, že v každom základnom paušáli je základný balíček internetu a nejaké úbohé voľné minúty.
Net síce dosť využívam, ke´d ho mám, ale sama od seba by som si ho k paušálu vôbec nevyberala a neplatila zaň; zatiaľčo neobmedzené smsky sú až v dosť vysokých paušáloch; a aby človek mohol normálne volať a smskovať, mal by si platiť min 30 €, lebo štyri lacnejšie programy majú predplatené samé nepotrebné pičoviny.