Oplati sa mi isť študovať prekladatelstvo tlmočníctvo?
Ahojte...chcela som sa spýtať..študujem na gymnáziu tento rok maturujem a chcela by som ísť študovať na UK prel. a tlm. kombináciu Aj a Tj....oplatí sa mi tam dať príhlášku...lebo nevynikam nejako extra v angličtine (na vysvedčku mavam 2 občas 1 ako sa za
@lukina77 jasné, poď to skúsiť prípadne si daj ešte prihlášku niekde inde na tlmočníctvo , keď by ťa tam nezobrali ale to si nemyslím ... a keď môj spolubývajúci mohol mať na gympli 3-ky z angliny, a teraz študuje za učiteľa AJ-DEJ, tak mám z toho dosť :/
@lukina77 no najprv som ti chcela napisat ,ze ano, pokial si vyberies exotickejsi jazyk...lenze ako pozeram , ty chces anglinu a taliancinu a to by som neodporucala...sesternica brutalne dobra v jazykoch vystudovala v cesku na dobrej univerzite /teda menom lepsej ako na svk presne tuto kombinaciu a nemoze si teraz zohnat robotu...a podotykam,ze je fakt dobra a k tomu este ovlada z gympla i francuzstinu. ...skus nieco ine...anglina + exotika (nejaky seversky ,pobaltsky jazyk, cinstinu,arabcinu/!, japoncinu...alebo ked chces cosi blizsie ,tak najnovsie sa odporuca rustina...vela zdaru
anglinu by som si nikdy nedala to je absolútne ZBYTOČNÉ študovať v dnešnej dobe. skús nejakú kombináciu s tou ruštinou, tá fičí, ako napísala už teta vyšie.
hej.. na primačkach bude aj tak z cvičeni z cudzieho jazyka minimum. dostaneš všeobecny rozhľad, a až potom par cvičení z cudzieho jazyka a potom tam budu nejake otazky z politiky, historie, filmov z tej krajiny (alebo hentake nejake hovadiny) a potom otazky k deju a postavám z nejakej knihy ktora bude na zozname literatury(ktoru ti vypišu že ju maš mať na prijimačky prečitanu) takže tak..
Anglictina uz je v dnesnej dobe skor povinnost ako vynimocnost... nemcinu nezvazujes? ja ju neznasam ale viem, ze co chodia na vysokoskolsky public ponuky brigad chcu ju skoro furt...