ahojte , chcem sa spytat co si myslite o tom ci sa oplati studovat taku historiu v dnesnej dobe ? .. myslim si ze v poslednom case si najdu uplatnenie hlavne absolventi roznych ekonomickych alebo technickych odborov . kde to nejaka historia .. oplati sa t
nie, nevyplatí. aj ja študujem odbor, kde sa veľké peniaze netočia. ale dá sa to. a radšej budem robiť niečo, čo ma aspoň trochu baví a odlišuje, než sedieť v kanceláriách s miliónmi šedých ekonómov (a tiež si nemyslím, že by boli nejako nadpriemerne platení).
a ja si stáleh ovorím, že niekto z filozofickej si to uplatnenie nájde,tretí sektor je podľa mňa dosť široký,navyše historikov nie je 800 ako ekonómov, ale je ich 30-40..
a ten učitel na základke je dobrá kravina.priam až kardinálna.
kamoska to studuje, ale robi si pedagogicke minimum. Bo uz teraz vie, ze bude sakra tazke sa uplatnit. Ja som si tiez chcela podat prihlasku, ale nakoniec som nedala
každá profesia sa oplatí študovať...a každý by mal študovať to čo ho baví a čo mu ide.nie to z čoho si myslí že bude mať väčší zisk, to sa nemusí vyplatiť.
pretože si myslím, na to sú učitelia dejepisu, ktorí študujú na pedagogických, historik nie je učiteľ. ale @titusik má pravdu, že je ťažké uplatniť sa. len zasa, výskumné ústavy, vlastné publikácie, podľa mňa, keď si dosť dobrý, dá sa tam pretlačiť
no, zo mňa si príklad neber Ja som si dala na učiteľstvo- skĺbila som 2 moje najväčšie lásky- históriu a literatúru Takže študujem to. Zo začiatku som ľutovala, lebo každý sa mi smial a každý to bral ako "len" učiteľstvo. Ale začína sa mi to páčiť. Tá predstava podávať to ďalej. Hoc prídem o nervy a plat mi tiež nedajú bohvieaký
historia sa neoplati... ale aj tak by som to studoval.. aspon sa potom mozem pred ostatnymi kolegami pri kopani kanalu pochvaliť, že mám nejakú "skolu"