Chodím na OA v TT..
Naši milí ctení učitelia si zmysleli a vymysleli, že na slovenčine sa budú známky na vysvedčeniach uzatvárať podľa ich nového tzv. bodovacieho systému.
Ide o to, že napr. 1 = 5 bodov..a nižšie...deleno určité číslo.
Kameň úrazu je
Ak som tomu pochopil, tak 1=5bodov, 2=4body, 3=3body, 4=2 body a 5=1bod, sčíta sa to a vydelí počtom známok ktoré máš... čiže keď máš 3,3,3,3 tak (3+3+3+3):4 = 3... Či ako?
aha, zaujimave...aj tak som to nepochopila...asi som uz moc unavena tak sa na to spytajte, ci by sa to este nemohlo nejak prehodnotit ten system kvoli tomuto
Nie nebude to deleno 4.. Ja sama som na to nemala čas prísť
Plný počet je 20 ? cca.. takže 12:17 (asi 17) = 0,70% to je hranica takže povedzme ešte nejaká známka a je to 4.
Dnes tak zaokrúhľovala
@0 Pochybujem, že niekto z tých známok až tak priemeruje, a ak hej tak vždy len jednoduchým aritmetickým, poprípade medianom(či modusom?). Možno je to v tom, že si na neho učka sadla, alebo na hodine nerobí nič a pred koncom roka sa začne učiť. Myslím, že učiteľky dosť hodnotia aj aktivitu na hodine a pod. A takčitak ako to píšeš tak trojka kežde je v strede mala by mať hodnotu tri a aj po delení vznikne 3.
no u nás máme na všetkom bodovací systém, zvykaj si niekedy to môže pohoršiť ale niekedy aj vylepšiť napr ja som mala z podnikovej 1,2,2,2 a mám jednotku
@15 chápem tvoje rozhorčenie ale je to celkom spravodlivé a teraz si nahnevaná lebo tak ti vychádza 4 aj ked ak tam máš samé 3 tak celkovo by ti to malo vyjsť na 3 lebo aj tie body celkovo by mali byť na 3 jedine že by si mala takú zlú štvorku že by si vela bodov stratila alebo rovno 5 inak je to blbosť! lebo ja som tu jednotku mala vdaka 3 bodom navyše s tej prvej písomky a ostatné vždy jeden bod do jednotky preto mám jednotku
to, ze niekto komu vychadza podla aritmetickeho priemeru povedzme 3jka, ale na vysvedcku ma 4ku, je uplne v poriadku...ono nie kazda znamka ma rovnaku vahu, takze aritmeticky priemer je blbost a je v podstate nespravodlivy...
my sme mavali na strednej casom bodove hodnotenie z matiky...ale to bolo tak nejak, ze sme nedostavali za pisomky znamky, ale len body a tie boli tusim na percenta prevedene...to sa nakonci spriemerovalo, ale nie podla aritmetickeho priemeru, ale tak, ze sa v tom vzorci na vypocet brala do uvahy aj vaha pisomky, tie najvacsie mali vahu 3 a najmensie 1...
moje nervy ..no jo, inteligencia ucitelov a ich priemery...za to vsetko hovori, ako nas hodnotil fyzikar (8 rocny GYMBY)-podla stupnice ktoru uverjenili vo Vcielke...raz nam tu Vcielku aj ukazoval... dakujem Bohu ze uz som prec odtial...
my sme mali asi v prvaku ci druhaku na matike takyto system, nikto nechapal a nakoniec sme prisli na to, ze ani profesorka tomu nechapala. Mala v tom mismas. Je to blbost
Inak u nás chemikár, ktorý strašne lipol na priemere dal niekomu zo známok 4,2,2 dvojku, lebo keď sa pýtal čo z toho vychádza tak sme mu povedali, že dvojka ...
nevola sa to nahodou vazeny priemer? kazda pisomka, test, alebo odpoved ma svoju vahu, podla toho ako je podstatna... a nie nie je to nefer, praveze je to omnoho objektivnejsie...
Na našej škole sme nikdy nemali hodnotiaci systém, že no tak odpovedal si dobre, tak máš jednotku z odpovedte... No po prvé neodpovedáme ústne Nepochopila som síce tvoj opis hodnotiaceho systému ale na porovnanie napíšem náš hodnotiaci systém. Za polrok píšeme približne 5 testov z každéh predmetu... No teda máme 5 známok cca. Povedzme 3 z testov, jeden za sloh a jednu za kubín.
Testy maju zväčša iný bodovací základ, napríklad niektoré sú za 10 bodov, niektoré za 12, niektoré za 20, možno aj 40, proste líšia sa na základe náročnosti a počtu úloh. Polročná známka sa počíta nasledovným spôsobom...
Príklad:
Mám zámky: 4/5 8/10 15/15 20/20 9/10
horné číslo je počet získaných bodov a dolné z koľkatích bodov bola tá známka...
Spočítame horné body: 4+8+15+20+9 = 56
Spočítame dolné body (bodový základ): 5+8+15+20+10=60
Čiže som získala 56 z 60 = 56/60 vydelíme horné čísla dolnými a dostala som 93% - čo je u nás jednotka.... Neviem či ste to pochopili toto je pdolľa mňa dosť spohlaliví a spravodlivý známkovací systém : )
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
43 komentov
Plný počet je 20 ? cca.. takže 12:17 (asi 17) = 0,70% to je hranica takže povedzme ešte nejaká známka a je to 4.
Dnes tak zaokrúhľovala
no je to blbosť
Tie trojky boli čisto teoreticky napísané, neviem či mal aspolužiačka 4 trojky aleo 5 trojok..
Je to blbosť. Podla toho ako nám to učiteľka povedala, vysvetlila, tak žiadne body navyše skrz písomky keď ti chýbal bod...
Možno na každej škole kde to je, je to podla iných kritérií..ja netuším
my sme mavali na strednej casom bodove hodnotenie z matiky...ale to bolo tak nejak, ze sme nedostavali za pisomky znamky, ale len body a tie boli tusim na percenta prevedene...to sa nakonci spriemerovalo, ale nie podla aritmetickeho priemeru, ale tak, ze sa v tom vzorci na vypocet brala do uvahy aj vaha pisomky, tie najvacsie mali vahu 3 a najmensie 1...
Tomu sa hovorí vážený aritmetický priemer
Hej a priblblé stupnice sú zásadne najlepším riešením všetkých problémov v školstve
Mimoriadne šikovný profák to bol ...
spoluziacka - znamky:1,2, vysledna znamka:2
spoluziak - znamky 1,4, vysledna znamka:1
islo o znamky s rovnakou vahou
ja mam zo sloviny 1,1,1,2,2 myslim a dala mi jednotku za to ze som aktivna, inak by ma este skusala...
Testy maju zväčša iný bodovací základ, napríklad niektoré sú za 10 bodov, niektoré za 12, niektoré za 20, možno aj 40, proste líšia sa na základe náročnosti a počtu úloh. Polročná známka sa počíta nasledovným spôsobom...
Príklad:
Mám zámky: 4/5 8/10 15/15 20/20 9/10
horné číslo je počet získaných bodov a dolné z koľkatích bodov bola tá známka...
Spočítame horné body: 4+8+15+20+9 = 56
Spočítame dolné body (bodový základ): 5+8+15+20+10=60
Čiže som získala 56 z 60 = 56/60 vydelíme horné čísla dolnými a dostala som 93% - čo je u nás jednotka.... Neviem či ste to pochopili toto je pdolľa mňa dosť spohlaliví a spravodlivý známkovací systém : )
na aku skolu chodis?