no to je ta tvoja Vo a predpokladam, ze preto ju nazvali minimalnou, lebo ty chces preskocit minimalne 9 resp. 7.5 metra....vyjadri si Vo ako:
Vo=sqrt( (d.g) / (sin2.alfa) ) a vypocitas tvoju minimalnu rychlost ale ked chces ak ten sportovec skoci rychlejsie, tak preleti viac...ale tu sa jedna ze ak chce 9 metrov tak ako najpomalsie moze skocit (minimalna odrazova rychlost)
btw. ono to je viac fyzika ako matika a ak mas 16 rokov, tak ste to v skole asi este nebrali a preto je mozne ze som to zle pochopil...ale ja by som to pocital takto
@elesh sak to som napisal, ci? iba nasobenie som znacil bodkou...a ak sa pytas na ten sinus tak to je sin (2*alfa)....nie (sin2)*alfa inak to je rovnake aj ty to mas dobre
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
16 komentov
nasledne dosadis do vzorca:
ale teda nwm ci som pochopil spravne
d je vzdialenost dopadu telesa
Vo je jeho pociatocna rychlost v m/s
g je gravitacna konstanta
alfa je uhol pod ktorym je teleso vystrelene
a toto je wikipedia:
cs.wikipedia.org/wiki/Vrh_%C5%A1ikm%C3%BD
Vo=sqrt( (d.g) / (sin2.alfa) ) a vypocitas tvoju minimalnu rychlost ale ked chces ak ten sportovec skoci rychlejsie, tak preleti viac...ale tu sa jedna ze ak chce 9 metrov tak ako najpomalsie moze skocit (minimalna odrazova rychlost)
btw. ono to je viac fyzika ako matika a ak mas 16 rokov, tak ste to v skole asi este nebrali a preto je mozne ze som to zle pochopil...ale ja by som to pocital takto
v tom vzorci mas vsetko, vznikol upravami vzorcov pre x a y suradnicu doskoku ...
dosadis si za d - 9m, uhol 45 stupnov, konstantu a vypocitas v0, to je ta odrazova rychlost