Som študentom odboru Mechanik PC sietí a snažím sa pre tento odbor spraviť oznamko ktoré by to vystihovalo. Nie som grafik, takže nečakajte niečo extra. Mám akurát nápad, no neviem či dobré prevedenie. Tak sa chcem obrátiť na Vás
Čakal som takúto reakciu Dík to je jeden s hlavných problémov Pre mňa osobne to význam má. (dlhý príbeh) ale v skratke, moje štúdium má dve stránky grafika/mechanik pc sieti + elektrotechnika...predná strana vyjadruje jedno, druhá druhé...no áno, máš pravdu, malo by to byť po dizajnovej stránke rovnaké, no neviem akým spôsobom mám tie dva nápady prepojiť, alebo ako ich "dať na papier" tak aby to bolo rovnaké :/ ...možno keby som tú vonkajšiu stranu tiež položil na stôl, a to celé by bolo na ňom hodené ako technický výkres, čo ty na to?
Tak a stlačil som v PSku CTRL+N , a ide sa na novo Keď človek nevie ďalej, treba začať odznova predsa prídu zase nejaké nové nápady , snáď
Takže prvé čo som tam dal do pozadia, boli tie mriežky aby to bolo teda rovnaké. No čo ďalej?? nemám šajnu čo tam dať, čo vymyslieť, nech to je ako vpredu, originálne nejaké nápady ?
práve som dostal infarkt skoro, napíšem sem dvojstranový koment, vypadne mi net ( u nás na intráku je to viac ako bežné :/ )
Tak teda odznova:
Začal som teda odznova, dal som tam tie mriežky, á...už mám nápad.
Čo keby dám na ľavo budovu (škola) tak tiež čierné všetko...z budovy pôjde opäť cesta ....teraz, na ceste bude pred školou riaditeľ so zástupkyňou (tiež čierne postavičky) ...budú nám kývať ....a ďalej budeme my (spolužiaci) ako odchádzame zo školy...naše mená budú napísané kolmo na cestu ..pod ňou....no a na pravej strane sa tie cesty zdvoja stroja, ako že sa po strednej rozchádzame, a nad tým nejaké moto toho sa týkajúce, čo vy na to?
éj, takže keby si to neporovnávala, táák , mmm 1/10?
update : tie cesty čo sa budú rozširovať, na tej pravej strane, tak do toho zakonponujem slová, rovnako ako "freedom" na vonkajšej strane...dám tam že vysoká škola, podpora, práca, šport, umenie a ták