Ahojte. mám taký problém. som prváčka na výške ktorá ma ale vôbec nebaví. síce už som si tu zvykla a mám už aj kamarátky ale z toho čo preberáme má baví vždy max jeden predmet. a je aj pravda, že s tým čo študujem je dosť ťažké uplatnenie. po strednej som
sak popri skole si mozes zarobit na kadejakych brigadach.. zvladlo to tak uz vela ludi.. pripadne existuje napriklad studentsky pozickovy fond..alebo aj ine pozicky pre studentov.. vezmi si to tak, ze teraz budes zbytocne vyhadzovat prachy na dalsie styri roky na skole, ktora ta nebavi a nic ti neda..
brigáda... a keď už nič iné tak si na leto nájdi normálne robotu a makaj ako šrob namiesto zábavy
alebo do zahraničia...
nerob si z toho takúp hlavu,,,nevieš čo bude za par rokov...a isto lepšie prestúpiť teraz ako to zabaliť po pár rokoch...
ja idem na výšku s tým že budem musieť brigádovať ak chcem študovať (najnovšie mi napadla myšlienka že budem podnikať na dennom prosim pekne lens a tu všetci do mňa nepustite aké to je nereálne, ja len dumám )
myslím si že ako @1 povedala že si nejakú brigádu môžeš popri Vš nájsť a keby som bola na tvojom mieste tak by som išla na tú školu čo ma baví veď to nieje len vš to budeš mať predca aj svoje zamestnanie a robiť celý život to čo ma nebaví no ...
ok takze si to zrekapitulujme: teraz je to 900e ktore potrebujes zohnat - nie je to malo, ale zase nie je to ani nic nezvladnutelne za tie 2 roky.
A ak je to tak ako vravis a ta druha skola ma vacsiu perspektivu zamestnat sa, pripadne aj vacsi plat tak nie je o com...tych 900e sa ti potom vrati niekolkonasobne..uz len ak si predstavis ze po skonceni tejto by si mohla ostat niekolko mesiacov nezamestnana, tak tych 900e sa uz hned tam v uvode zacina stracat, lebo straty pri nezamestnanosti by boli vyssie