Baby, nieste tu niektoré, ktoré si chcete formovať postavu na leto? Či už diéty alebo cvičenie, keby nás do toho ide viac a podporujeme sa a píšeme si nejaké tie pokroky išlo by to lachšie si myslím Motivácia je základ!
@demoniqangel tak to máš asi pravdu ja síce študujem ešte na strednej, ale napríklad vždy si idem rada zabehať po učení, úplne mi to prečistí hlavu, je to zdravé a ešte aj sa mi dobre spí potom..a tá polhodinka-hodinka cvičenia za deň sa myslím že ešte dá tolerovať
@buchtolapka nie nie, niesom Našťastie som ,,odjakživa,, celkom chudá, len sa snažím rysovať postavu cvičením, a prišlo mi celkom fajn skúsiť do toho zatiahnuť ešte niekoho @sugy1 tak to už hej
@sabnacke úplne súhlasím.., keď sa raz niečo páči mne tak neriešim ostatných
@husky ja som už spomínala že som chudá a nemusím nejako postavu riešiť, ale chcela som sa len spýtať či niektorá baba do toho nepôjde tiež.. (pravidelné cvičenie) ja cvičím už polroka a nerobím to koli postave ale koli tomu že ma to proste baví a vyrysované telo? to už je iba plus..
@nenay tak akoze uz som si aj zvykol. Viac ma trapi, ked vidim tych trenerov a jake bludy zakaznikom rozpravaju a co im davaju robit. Tam je to uz smutne.
@husky toto vzdy vsimam, ze v posilke sa tak v marci objavi vacsie mnozstvo zien a potom okolo juna to ustupi a este samozrejme na novy rok
@kittan ja len že ženy, ktoré vedia stavať aj na iných vlastnostiach sa nemusia zameriavať na to, čo sa chlapom páči (čím nehovorím, že sú to tučné lemry). pravda, u niektorých je postava bohužiaľ jediná cesta...
jj pre telo je najlepšie nan celý rok jebať a potom pred letom ho ničiť dietkami alebo množstvom pohybu na ktoré nie je zvyknutéa keď si zvyne tak ho potom zvyšok roka nebude mať....