Tak som rozmýšlal v bazéne nad Assassins creed a prišiel som na zaujímavú vec. Každá samostatná postava má svoje príbehy. Altair bol fajn. Videli sme ako sa stal z mladého a nádejného asasína jeden z najväčších mentorov, opustil Masyaf a na staré kolená s
Možno že na niektoré svoje otázky ohľadom Connora a Edwarda nájdeš odpovede v knihách, ktorých nie je málo
Ja osobne som ich síce nečítal, ale viem, že existujú.
Inak séria AC je skvelá...ale najviac ma bavila do AC III.
Štvorka ma...už nejako nenadchla...neviem. Možno sa k tomu ešte časom vrátim.
@hokejisto nechce sa mi to čítať, len tak zbežne, a poviem ti asi toľko:
Altair má príbehový oblúk "znovuzrodenia", pádu, z pyšného majstra na pyšného žiaka, skrz pokoru na pokorného žiaka, a potom späť na pokorného majstra.
Ezio má príbehový oblúk prvotného rastu, z roly syna vyrastie do roly otca.
Tieto dva dokopy tvoria do určitej miery jeden celok, a boli pravdepodobne tak zamýšľané a plánované dopredu, preto dávajú zmysel. V AC3 je hlavná postava len prostriedkom pre uskutočnenie sa ďalšej hry v sérii, v AC4 to isté, preto ich charakterové oblúky nemajú nejaké hlbšie jadro.
Ja by som ocenil keby sa nestalo to čo s Eziom, že zamrznú pri jednej postave na 3 ďalšie "diely", AC nie je príbehom ani Altaira, ani Ezia, ani Connora, ani nikoho z nich, AC je príbehom rádu assassínov a tej filozofie, postavy skrz ktoré je ten príbeh rozprávaný sú vždy viac či menej vedľajšie.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
6 komentov
Ja osobne som ich síce nečítal, ale viem, že existujú.
Inak séria AC je skvelá...ale najviac ma bavila do AC III.
Štvorka ma...už nejako nenadchla...neviem. Možno sa k tomu ešte časom vrátim.
Altair má príbehový oblúk "znovuzrodenia", pádu, z pyšného majstra na pyšného žiaka, skrz pokoru na pokorného žiaka, a potom späť na pokorného majstra.
Ezio má príbehový oblúk prvotného rastu, z roly syna vyrastie do roly otca.
Tieto dva dokopy tvoria do určitej miery jeden celok, a boli pravdepodobne tak zamýšľané a plánované dopredu, preto dávajú zmysel. V AC3 je hlavná postava len prostriedkom pre uskutočnenie sa ďalšej hry v sérii, v AC4 to isté, preto ich charakterové oblúky nemajú nejaké hlbšie jadro.
Ja by som ocenil keby sa nestalo to čo s Eziom, že zamrznú pri jednej postave na 3 ďalšie "diely", AC nie je príbehom ani Altaira, ani Ezia, ani Connora, ani nikoho z nich, AC je príbehom rádu assassínov a tej filozofie, postavy skrz ktoré je ten príbeh rozprávaný sú vždy viac či menej vedľajšie.