Kedy sa robí postgraduál? A ako dlho trvá napr. na právnickej fakulte? Aké sú predpoklady na jeho získanie a čo pre to treba urobiť? Za každú radu ďakujem
@drejka Ja mám v skutočnosti len 17.... ale Birdz mi to nejako blbo nastavil a teraz sa to nedá zmeniť... Irónia .... Mňa by hlavne zaujímali tie jazyky. Ako je to s nimi na práve? Sú veľmi dôležité??? Ja som počul že na UPJŠ ani tak nie.... Ja sa učím angličtinu na gymnáziu, ale moje znalosti sú z nej trochu slabšie... taký priemerný dvojkár, ale zasa v dejepise alebo noske som medzi najlepšími v ročníku...
@drejka ani sám neviem.... Vždy som sa o to zaujímal a právo (i keď je to možno už dnes otrepané je smer, ktorým sa chcem uberať) Najradšej by som skončil v sudcovskom talári a niekedy aj rád externe prednášal na univerzite, no k tomu by som potreboval aspoň veľký doktorát. Už teraz sa snažím, aby mi tento cieľ vyšiel a robím pre to všetko čo sa len dá... študujem už knihy na prijímačky, chodím na súdne pojednávania, rozprávam sa s právnikmi, som členom Slovenskej debatnej asociácie atd. Neskutočne ma bavia dejiny a noska, no cudzie jazyky ani nie, resp. sa ich nedokážem naučiť klasickou formou niekde v škole... Preto sa pýtam aj na tie jazyky... Ale aj tak ďakujem za rady, ktoré si mi poskytla
@drejka ...Naozaj ďakujem. Tvoje slová sú balzam a dávajú mi motiváciu i nádej , že moja doterajšia práca nieje zbytočná.
Už som uvažoval nad tým, že budem musieť ísť do zahraničia... I ked pri výkone "dúfam" mojej budúcej práce znalosť cudzích jazykov nezohráva dôležitú úlohu, pretože na pojednávaní musí byť profesionálny tlmočník, ale robím to pre seba. Znalosť minimálne angličtiny je dnes už povinnosť...
Prepáš, že sa pýtam, ale vidím, že máš kvalitné znalosti zo štúdia na vysokej škole. Študuješ nebodaj právo?
Tak to ti prajem veľa úspechov, pani doktorka No pevne verím, že tými kolegami budeme. A kam sa potom chceš orientovať? V čistom práve alebo v nejakom inom zameraní?