Čaute, chcem sa s vami poradiť, ak máte podobnú skúsenosť. Nie som už študentka a momentálne pracujem na dohodu a mesačne zarobím vyše 300€. (ešte som len začala pracovať). Som evidovaná na úrade práce, lenže mi bolo povedané, že keď pracujete na dohodu a
co ja viem tak sa robi tak ze 140 €sa napise na papier oficialne..a zbytok, v tvojom pripade 160 € su jakeby neoficialne peniaze.. co poznam ludi robiacich na dohodu ta kazdy to ma tak
lol To si tomu dala. Odvody zatiaľ platiť tuším nemusíš ale ak si zarobila 300€ (ak sa pýtaš na odvody tak predpokladám že nie bokom) tak ťa vyradia z evidencie na úrade práce. A hej potom si musíš platiť zdravotné odvody ako dobrovoľne nezamestnaná.
a james144 nechápem tomu " lol To si tomu dala " však to je normálna otázka, keď niečo nerozumiem, tak sa asi spýtam.. načo je asi toto fórum? nemusel si odpisovať, keď ťa to tak obťažovalo ale tak díky, to som vedela aj bez teba ja som sa pýtala na sumu hlavne
feichang diky moc .. no tak asi od apríla to chcú zrušiť..ale ešte od januára platí to, že odvádzate do štátu, 7% z vášho chabého brigádnického platu...čo je dosť postavené na hlavu..
@ajven Pardon z kontextu som nadobudol pocit že si registrovana na úrade práce a cheš popri tom robiť na dohodu. Čo sa týka výšky tak dá to asi 5 sekúnd to vyhľadať: » www.vszp.sk/platitelia/plat...
@feichang neviem sice či si študent ale normalnemu dohodarovi vezmu cca40% a studentovi vezmu cca 30% Pretoze sa budu platit aj dalsie odvody nie len zdravotne.
@james144 ou! cize nie 7% :'D som student. cize z dohody o brig. 30% ?! uz na isto to schvalili od januara??
ale preboha, ved to fakt nemozu ti kreteni mysliet vazne! mne sa potom uz neoplati chodit na brigadu, ked uz mam teraz maly plat, ze je to na povazenie!
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
12 komentov