Ahoj danqaa Tiež idem tento rok na SaPP tak budeme zrejme spolužiačky No neviem, čo presne by si chcela vedieť ale tak ozvy sa ak budeš chcieť a hadam spolu si lepšie poradime Inak ja by som sa chcela opýtať, že či si si davala žiadosť o intrak ?
@niki659 nie , až na druhý rok si chcem podať prihlášku ale veľmi ma zaujala ta škola len nwm či je nejaka reálna šanca že sa tam dostanem ..... a tebe samozrejme blahoželám , jak fajne
@danqaa No škoda :/ Ja že som konečne našla nejakú spolužiačku Poviem vam takto, ja som chodila na strednu odbornu školu-odbor marketing, takže som príkladom, že neberu len z gymplov Ale zase matury som dala dobre, slovinu na 75 a anglinu na 80% Ale uroven B1 takže tú lahšiu, no ale zobrali ma Takže kľudne to o rok vyskúšaj Hadam tam bude ozaj dobre
@niki659 No tak to si ma potešila teraz, lebo ja tiež študujem strednu odrbornu školu- škola podnikania a rada by som sa chcela dostat na tu Fakultu a budem tiež maturovať z Aj- B1 tak už len dfm , že to dám a inak prijmačky sa tam nerobia , že ?
@danqaa by si musela excelentne napísať pisomnu z aj a sj ..ale to niet sance,ak to bude taka anglina ako tento rok som mala ja preto som sa tam nedostala
ale neskutocne som sa chcela tam dostat,na ten odbor,leb osa mi zdal vyhodny a aj dobry ... ale jaksi nedostala som sa : disappointed: co ma velmi mrzí ..
to je taky risk si to tam podat ,lebo -ked sa to tak vezme,podavat si prihlasku skor ako pises pisomne matury,a prihlaska je dost draha ..takze neviem,ci to risknes,ale myslim,ze je to dobry odbor ..zaujal aj mna ak by si mala akekolvek otazky kontaktuj ma