Mám problém. Kúpil som si mikinu v Žiline, konkrétne Big Star v Auparku. Keďže najbližší Big Star je momentálne v Martine, išiel som tam. Tam mi pani povedala, že si to mám ísť vyriešiť do Žiliny. Môže mi niekto povedať ako to teda vlastne
jednoduche vysvetlenie, moze to byt situacia ze bigstar zilina a bigstar martin su dve nezavisle firmy, ktore robia Franchising znacky Big Star (nieje to jeden a ten isty majitel - jedna firma)
Preco to vobec nereklamujes v predajni kde si to kupil?
@1 preco to nereklamujem v ziline? Pokial mam predajnu v martine tak som chcel skusit predajnu miestnu. Ale ak to nebude mozne tak mam aspon dovod spravit nejaky vyjazd do ziliny.
Taktiez som volal teraz do auparku v za a povedala mi pani, ze nech martinsky big star zavola hlavnej manazerke a ona povie ci sa to bude dat alebo nie.
2 - ak je majitelom jedna firma (obe predajni je jedna s.r.o.) tak ti to musia vyreklamovat aj v martine aj v kosiciach aj v cine. Ak kazda predajna je zvlast firma, zvlast majitel, reklamovat mozes v tej u ktorej si to kupil. Narok na vratenie mas do 14 kalendarnych dni bez poskodenia
@erjedna "Narok na vratenie mas do 14 kalendarnych dni bez poskodenia" ak to nemajú písomne vo svojom reklamačnom poriadku tak nie.
@saynomore v predajni v Martine si si mal pozrieť ich reklamačný poriadok. Ak tam výslovne nemajú napísané, že môžeš zakúpené výrobky reklamovať v akejkoľvek predajni Big Star, tak je to len ich rozhodnutie, či ti to umožnia alebo nie. Ak by to tam mali napísané a reklamovať by ti neumožnili, porušujú zákon a treba sa obrátiť na SOI.
@erjedna@7 síce už vyše roka v obchode nepracujem, ale prehľad si udržiavam. Máš to podložené aj nejakým paragrafom, ktorý mi tu vieš napísať? Rád sa naučím niečo nové.
Nový zákon bol v zbierke publikovaný 23. apríla pod číslom 102/2014. Dôvodom prijatia zákona je transpozícia smernice Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
10 komentov
Preco to vobec nereklamujes v predajni kde si to kupil?
Taktiez som volal teraz do auparku v za a povedala mi pani, ze nech martinsky big star zavola hlavnej manazerke a ona povie ci sa to bude dat alebo nie.
@saynomore v predajni v Martine si si mal pozrieť ich reklamačný poriadok. Ak tam výslovne nemajú napísané, že môžeš zakúpené výrobky reklamovať v akejkoľvek predajni Big Star, tak je to len ich rozhodnutie, či ti to umožnia alebo nie. Ak by to tam mali napísané a reklamovať by ti neumožnili, porušujú zákon a treba sa obrátiť na SOI.
ich vnutropodnikovy reklamacny poriadok je podriadeny zakonu o ochrane spotrebitela a ten ustanovuje to co som napisal
Nový zákon bol v zbierke publikovaný 23. apríla pod číslom 102/2014. Dôvodom prijatia zákona je transpozícia smernice Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ