bavi aj ked sa treba ucit vela. Som rad, ze som si nakoniec nevybral odvetvie, kde je matika/fyzika, co mi slo najlepsie a bolo by to omoc lahsie pre mna
aj ked je tazka a nadavam na nu, tak ma bavi. dozvedam sa veci, ktore ma stale zaujimali. pomaha mi spoznat moje vlastne telo, jeho funkcie a potreby.. nie su to ziadne bludy, ktore niekto niekedy vymyslel a tak sa to zauzivalo.
bavi ma, pretoze ma to jednoducho bavi a rad by som sa tomu venoval i dalej v buducnosti+okrem toho, po dokonceni planujem studium dalsieho odboru
ale momentalne studujuci odbor radsej nepisem, nech potom nemusim nasim niektorym intelektualom z birdzu, ktori si myslia, ze filozoficke odbory nie su plnohodnotne, 4 hodiny nieco vysvetlovat a viest s nimi nikam neveduce debaty
Baviť ma bude skôr prax, do ktorej sa vďaka tejto (takmer komplet teoretickej) škole dá s vysokou pravdepodobnosťou dostať.
Škola je vlastne len sito na vytriedenie tých, ktorí dokážu zvládnuť široký odborový prehľad, nárazový nápor, stresy a tempo makania blízke 24/7. Špecifické skilly vyžadované tými-ktorými firmami si už potom dopĺňame každý tie svoje v pohode.
pomýlila som sa, chcela som hlasovať za nie nebaví ma, neznášam ju, a som tam iba pre to, aby som bola aj tento semester študentom a robím si tam predmety z odboru, do ktorého chcem nastúpiť od septembra (aby som ich nemusela robiť potom)...
inak FF MUNI...a nebaví ma preto, lebo nenávidím učiť sa teóriu, čítať knihy, literatúru, históriu a kultúru ani neviem akých štátov..
@nixxina a čo si čakala, salónky?! veď o tom je škola. učiť sa. ale chápem, že dnešní mladí ľudia vidia v škole len diplom a nie vedomosti, ktoré by v nej mohli nadobudnúť. Nemám im to za zlé, táto spoločnosť nás naučila len jedno: v hlave maj bárs aj seno, stačí ti papierik, pár písmeniek pred/za menom a široké lakte.
Ináč, ak sa ozaj nechceš učiť, prosím ťa, nechaj miesto tým, ktorí o to majú reálny záujem.