Siel som takto z BA do Brna so svedcinou, co potrebujes?
Proste si podas prihlasku na nadvazujuce magisterske studium. Potom ti to musi schvalit katedra ze tie odbory spolu suvisia (to je vacsinou bez problemov, ak si to nepodas nejaky nonsenz) a pripadne sa musis dostavit na prijimaciu skusku a potom uz len cakas ci ta zobrali.
No ja chcem prestupiť na anglicky jazyk ale zo ZA kde študujem ako učitelstvo ja neviem no, píšu na stránke, že je potrebná C2 na prijmačky? to čooo !! -.-
@renc4 spolužiačka študuje bakalára na mu anglický jazyk a literatúru a uz na bakalarovi s C1 mi hovorí, že to není úplne easy.. predpokladám, že je to náročné no
@renc4 akoze, nie som z odboru cize ti moc neporadim. ale kde je hacik teda? viem ze prijimaju len z odboru anglictina, tvoj odbor sa tam radi, nie? popripade ak si si nie tymto ista, napis na studijne... no a podaj prihlasku a skus prijimacky. moj osobny odhad je ze to bude tazsie, no tak ale s tym asi radas ked ides do brna... a premysli si zmenu toho odboru (cosi o tom viem lebo chcem zacat v brne s bakalarom AJ), ze vies, ak si doteraz nemala moc kultury UK a USA, a prides na magistra aby ta to nesokovalo, ale mozno su tie prijimacky nastavene tak spravne, aby to vyselektovalo nesrpavnych ludi no
@Ssnehulienka fúha, a ty to chceš študovať tiež popri nejakom inom odbore? ja rozmýšľam, že ak by ma zobrali, že by som si to potom nejak s ruštinou skombinovala, ale teraz som fakt vydesená, tie príjmačky musia byť mordor. Práveže máme kultúru UK aj USA, aj literatúru aj históriu sme mali, dosť toho mám a myslím, že po štátniciach to budem mať aj čerstvo v pamäti!! resp. dúfam v to
@sheily Podla mna to je easy ak nie si dilino Ale zase mozno az tak nie je, ked nas v tretiaku ostala polovica z tych, co prijali
Zbytocne ta tu stresuju, nie je to ziadny mordor