Som studentka FEM teraz som začala 1. semester ale chcela by som prestupit na externu formu (z rod. a finacnych dovodov - E je bezplatne) hned ako sa da (nemyslim teraz hned v strede semestra lebo to sa ne
@daisy512 vazne externe sa platia! mozno je to na spu inak, ale ja chodim na ukf a viem, ze tu sa urcite plati prave externa forma studia. ale k veci spoluziacka minuly rok tiez chodila v zimnom semestri na dennu formu a v letnom kvoli praci prestupila...cize da sa to. len s tym musis ist urcite na studijne, aby si vedela, co a jak, kedy zariadit....no a spytaj sa ich pre istotu tam, ci je to fakt zadarmo.(never na 100%tomu, co si nahodou citala na nete)...
a zvaz to, ci sa ti ozaj vyplati...lebo na ten bus do nitry a spat v sobotu budes musiet vyhodit peniaz, a tazsie sa ti budu urcite robit skusky a vsetko ostatne...plus, nikdy nvs, ci buducim rokom nezvysia poplatky a vratit sa z externej formy na dennu bude podla mna ovela tazsie ako teraz naopak.
tak sa tam choj spytat, ale rozhodnutie si nechaj poriadne prejst hlavou
no ja som aj pocula aj citala na www strane skoly ze je pre 1. stupen bezplatne a jedna znama teraz skoncila ,chodila na SPU lenze ona chodila na to detasovane pracovisko do lucenca tiez externe ale ona od zaciatku a platila len za posledne 2 roky tusim. tak idem sa ja spytat teda na to studijne, len som sa bala,ako na to budu reagovat ci ma nevyhodia ,ze co vymyslam,lebo prestupy zvykli riesit vacsinou po roku tak nvm. a wampiire: citala som,ze vraj ak chce niekto prestupit tak je lepsie ak presupi 1 z D a 1 z E aby sa to vyrovnalo ci co,tak nvm ty na co chodis, ale ak mame ten isty odbor tak by to slo lahsie
no zevraj sa neda len ked skoncim 1. rocnik, ale to som tam bola len na par sekund lebo som nestihala,tak pojdem este raz a poriadne sa spytam,ze ci nemozu byt aj vynimky.
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.