Aloha ľudia, ide niekto zajtra alebo v nedeľu na prijímačky na Masaryčku? ak jo, píšete v Brne alebo v Blave? Pripravení poctivo, alebo idete proste skúsiť šťastie? ja píšem zajtra v Brne, ale nejako extrémne som sa nepripravovala....
Osobne si myslím, že na celé TSP sa naučiť nedá, maximálne si tak dvakrát pozrieť, čo za otázky tam sú a doučiť sa výrokovú logiku.
TSP som robil len raz, na druhý odbor a tak som to bral úplne ľahostajne, stihol som to za polku času a výsledok bol super. Ale to je presne to čo kritizujem na TSP. TSP nedokazujú, či si vhodný kandidát na štúdium daného odboru, alebo všeobecne VŠ. TSP ukazujú iba že vieš robiť TSP a iné podobné testy. Vždy mi podobné testy šli, ale to neznamená, že by som mal byť vhodnejší študent ako ostatných 95% ľudí...
ludia na fildu sa dostanete ja robim v nedelu ... sice som uz druhak na masarne ale u nas na informatike plati take male pravidlo vzdy si kazdy rok podaj prihlasku lebo mas obrovsku pravdepodobnost ze ta vyrazia a aspon si to poistis, lebo ked sa dostanes tak si nechas zapisat predmety a si v pohode mam cviciaceho co uz je 3x prvakom a prave dokoncuje bakalarku a TSP sa bat nemusis ... naucit sa na to neda ... hlavny je cas ... preskoc dlhe otazky a urob tie co vies rychlo spravit a na konci sa vrat k tym dlhsim ... to je cele ... vela stastia vsetkym
@astaroth27 tak tak a neboj nic nespamujeme, zakladatelka je urcite rada ze ma tolko prispevkov ale mozme dat aj ts ak chces v najlepsom treba prestat ako sa hovori
Roleta je špeciálny inkognito mód, ktorým skryješ obsah obrazovky pred samým sebou, alebo inou osobou v tvojej izbe (napr. mama). Roletu odroluješ tak, že na ňu klikneš.
32 komentov